vierailija
En minäkään ole huomannut mitään ikäviä luonteen piirteitä sinussa.Mun luonne ei tule esille täällä. Se joka on tavannut mut tietää sen.
Vaikka itse sen sanonkin.
En minäkään ole huomannut mitään ikäviä luonteen piirteitä sinussa.Mun luonne ei tule esille täällä. Se joka on tavannut mut tietää sen.
Jos vehje toimii niin kyllä.Saatko sen ikäisen mulkun nousemaan ilman että pappa ottaa salaa potessilääkettä
Mikä tuo ilme on?Ei kun tuo ilme. Värin pitäs olla joku muu eikä sininen.
KauhistunutMikä tuo ilme on?
ikä sun konsti, Fantzu?Jos vehje toimii niin kyllä.
Mistä sä tiedät Fantzun luonteen muka ?Sun luonne on aika vittumainen niin en itse kyllä kiinnostuisi susta näin miehenä.
Ok, toivottavasti sulle ei käy hullusti.Kauhistunut
Ottaahan ton ikäinen jo potenssilääkettä vaikka sanoisi että ei ottanut Äkkiä sen nappaa niin että et huomaaJos vehje toimii niin kyllä.
Papparainen saa vielä kuulle sydärin,kun innostuu liikaaMä taidan mennä huomenna baariin vikittelee yhtä kivaa seittämänkymppistä miestä. Asuu aika lähellä.
Paistaahan se läpi millanen on.Ei se luonne netissäkään niin paljon muutu.Mistä sä tiedät Fantzun luonteen muka ?
Joillekin riittää kun olen lähellä. Se mitä teen niin sitä en kerro. Sen näkee sitten kun on mun kanssa.M
ikä sun konsti, Fantzu?
Sodassa ja rakkaudessa on kaikki luvallista.Ottaahan ton ikäinen jo potenssilääkettä vaikka sanoisi että ei ottanut Äkkiä sen nappaa niin että et huomaa
Ei kai. Hän on hyvässä kunnossa.Papparainen saa vielä kuulle sydärin,kun innostuu liikaa
Entäs sitten ?
Puhutko sievästi vai käytätkö suutasi jotenkin muuten? Ehkä hyvilemällä, piiskaamalla. Uhkaat lähettää Siperiaan?Joillekin riittää kun olen lähellä. Se mitä teen niin sitä en kerro. Sen näkee sitten kun on mun kanssa.
Ei se susta kiinni ole nainen kun nainen sen ikäsen lähellä niin jos jossain värähtää niin värähtää naisen kun naisen lähellä.Joillekin riittää kun olen lähellä. Se mitä teen niin sitä en kerro. Sen näkee sitten kun on mun kanssa.
Olet niin seksikäs?Joillekin riittää kun olen lähellä. Se mitä teen niin sitä en kerro. Sen näkee sitten kun on mun kanssa.
Älä vielä, pari minuuttia vielä, ok?Mä rupeen nukkuu, öitä.
Ilmestyt kohta harmaanaMä rupeen nukkuu, öitä.
Käytän suuta ja käsiä tuhmasti.Puhutko sievästi vai käytätkö suutasi jotenkin muuten? Ehkä hyvilemällä, piiskaamalla. Uhkaat lähettää Siperiaan?
Höpö höpö,enpä mie oo huomannu Fantzussa mitään vittumaista luonnetta.Paistaahan se läpi millanen on.Ei se luonne netissäkään niin paljon muutu.
seksikäs ja kaunis.Olet niin seksikäs?
Haista vittu. Mulla alkaa mennä silmät väkisin kiinni. Olen sängyssä.Ilmestyt kohta harmaana
Ei sitä koskaan tiiäEi kai. Hän on hyvässä kunnossa.