vierailija
Fantzu on kyllä outo heti jos joku mies vähän silmäänsä vinkkaa sille niin se menee ihan sekaisin kuvittelee että mies haluaa hänet
Kuinka tiedät?Fantzu on kyllä outo heti jos joku mies vähän silmäänsä vinkkaa sille niin se menee ihan sekaisin kuvittelee että mies haluaa hänet
Jospa kerron totuuden? Se olin minä harmaana. Maksoin eräälle potut pottuina.Fantzu on kyllä outo heti jos joku mies vähän silmäänsä vinkkaa sille niin se menee ihan sekaisin kuvittelee että mies haluaa hänet
ei kiinnosta rättiksen kaljut mutta onko siellä siis niitä valkopäämerikotkia? Ne on upeita lintujaOnhan se komeja lintu.
Täällä päin on paljon noita kaljupää kotkia.
Se on semmonen musta lintu ja valkonen pää.
Onkohan Rättiksellä kalju?
no eikös se vinkkaus sitä vähän meinaa, että on kiinnostusta toista kohtaan...en mä muutakaan syytä keksi sellaselle..no joo, joku elohiiri silmässä, mutta ei kain se nyt kirjotetussa viestissä näyFantzu on kyllä outo heti jos joku mies vähän silmäänsä vinkkaa sille niin se menee ihan sekaisin kuvittelee että mies haluaa hänet
No niin taas..nyt soi päässä tää:Jos mä menen sekaisin huomiosta niin silloin on kyseessä vain yksi tietty henkilö. Että aika omituisesti sanottu. Mä en kuvittele mitään.
Paskat ole. Se eilinen oli harmaana. Mua kukaan oikeasti pyytänyt saunaan.Miksi Fantzu harmailee ja samalla moittii muita harmaita milloin mistäkin vaikka itse harmautuu aina välillä
Aika moni harmaa kirjoitus taitaa olla hänen jälkiä
Sun luonne on aika vittumainen niin en itse kyllä kiinnostuisi susta näin miehenä.Mutta se siitä. Se josta tykkään niin sitä ei kiinnosta. Se on nyt huomattu.
Onko se sanonut sulle,että ei kiinnosta?Mutta se siitä. Se josta tykkään niin sitä ei kiinnosta. Se on nyt huomattu.
Varo niitä seitenkymppisiä, ne ei aina ymmärrä huumoria.Mä taidan mennä huomenna baariin vikittelee yhtä kivaa seittämänkymppistä miestä. Asuu aika lähellä.
Mä taidan mennä huomenna baariin vikittelee yhtä kivaa seittämänkymppistä miestä. Asuu aika lähellä.
Ei ole sanonut.Onko se sanonut sulle,että ei kiinnosta?
Varo niitä seitenkymppisiä, ne ei aina ymmärrä huumoria.
Sieppaa vielä sinut kainaloonsa ja juoksee luolaansa.
Mites nyt suu pannaan?
Sepittelet silloin omias.Ei ole sanonut.
Mun luonne ei tule esille täällä. Se joka on tavannut mut tietää sen.Sun luonne on aika vittumainen niin en itse kyllä kiinnostuisi susta näin miehenä.
Meni kasvot sinisiksi. Mitä se meinaa?
Ei kai kaikki silleen tee?Älä!
Ei siltä kuitenkaan mitän saa kun se pulisee vaan unissaan "ettei voi kun se (siis sinä) on samanikäinen kuin oma tytär".
Kokemuksella!
(sit sen jälkeen se kuitenkin piinaa sua puhelimella kunnes joku miespuolinen auttaa)
Saatko sen ikäisen mulkun nousemaan ilman että pappa ottaa salaa potessilääkettäMä taidan mennä huomenna baariin vikittelee yhtä kivaa seittämänkymppistä miestä. Asuu aika lähellä.
Ei kun tuo ilme. Värin pitäs olla joku muu eikä sininen.Meni kasvot sinisiksi. Mitä se meinaa?