V
vierailija
Vieras
Nyt kaikki te jotka olette verisurella töissä joko turvapalvelumyyjänä tai jokin muu virka. Minkälaista työ on ja mitä luokkaa palkka on (pohjapalkka +provisio)? Plussat ja miinukset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menee asian vierestä, mutta ihan älytöntä hysterisointia useimmilla tuollaiset järjestelmät.
Eivät kykene nopeaa murtoa millään ehkäisemään, ja vakuutus korvaa ne vanhat koneet ym enivei. Mikä se hyöty on?
https://www.tivi.fi/blogit/miten-varmistamme-ettei-tekoalysta-tule-seuraavaa-hirviota-6705224Menee asian vierestä, mutta ihan älytöntä hysterisointia useimmilla tuollaiset järjestelmät.
Eivät kykene nopeaa murtoa millään ehkäisemään, ja vakuutus korvaa ne vanhat koneet ym enivei. Mikä se hyöty on?
Menee asian vierestä, mutta ihan älytöntä hysterisointia useimmilla tuollaiset järjestelmät.
No miten se hälytys estää sen murron?Pahinta ei ole menetetty telkkari jonka saa valuutuksesta takaisin. Pahinta on tunne, että joku on käynyt kodissasi. Ja miten hälyt ei kykenisi murtoa estämään? Mihin tuo perustuu? Sama kun sanoisi ettei turvavyö auta mitään ja jättäisi väitteen perustelematta.
Parempi jättää vaikka kakkavaippa eteiseen, kun lähtee kotoaNo miten se hälytys estää sen murron?
Eikö tuohon riitä, että itse tulostaa pari tarraa ikkunaan ja laittaa lasten leikkivakoilukameran seinään kiinniOn tarrat jo ulkona, kyllä pistää miettimään, kannattaako yrittää sisään. Sieltä lähtee hälytys ja viranomaiset hälytetään paikalle. Systeemi ottaa mm. kuvia.
https://areena.yle.fi/1-4303266?autoplay=trueEikö tuohon riitä, että itse tulostaa pari tarraa ikkunaan ja laittaa lasten leikkivakoilukameran seinään kiinni![]()
No miten se hälytys estää sen murron?
Ei, kun mua harmittaa se, etten omista mitään uniikkeja arvoesineitä, joiden menettäminen harmittaisiMusta tuntuu että sua taitaa harmittaa vain se, että et itse raaski pihiyttäsi ostaa hälyjä![]()
No tuo lasten stalkkaaminen nyt kieltämättä ihan hyvä plussaEi tietenkään ole turha. Eritoten silloin, kun ala- aste ikäiset on yksin kotona.
Murtomies ei halua jäädä kiinni valvontakameraan ja aika vähän jää aikaa tyhjentää kämppää, kun vartijat tulee kuitenkin paikalle. Niille on helpompiakin paikkoja tehdä keikkaa, joten tuskin ne valitsee sitä, joka kasvattaa riskiä jäädä kiinni. Eli kyllähän se murtoja ennaltaehkäisee aika paljon.
Palon sattuessa kamerat napsii kuvia ja verisuren keskuksesta hälytetään heti palokunta.
Pystyt stalkkaamaan milloin lapsesi tulee kotiin... tai lähtee...
Kotivakuutuksista saa alennuksia...
Kosteushälytin...
Et pysty "väärentämään" oikeanlaisia tarroja. Eron huomaa.No tuo lasten stalkkaaminen nyt kieltämättä ihan hyvä plussa
Mutta muuten ajaa kyllä saman asian joku väärennetty tarra ikkunassa tai naapurin verenhimoisesta dobermannista otettu "täällä vartioin minä" -tarra.
Miksen pystyisi?Et pysty "väärentämään" oikeanlaisia tarroja. Eron huomaa.
No tuo lasten stalkkaaminen nyt kieltämättä ihan hyvä plussa
Mutta muuten ajaa kyllä saman asian joku väärennetty tarra ikkunassa tai naapurin verenhimoisesta dobermannista otettu "täällä vartioin minä" -tarra.
Itseäni ei se tulipalokaan älyttömästi haittaisi, jos ketään ei olisi kotona (jokakeväinen konmari-mania menossa ja haluaisin kämpän tyhjäksi tavarasta, keinolla millä hyvänsäItse en kamalasti murtomiehiä pelkää, mutta jostain syystä hysterisoin tulipalosta. Itseäni lohduttaa ajatus siitä, että palokunta saapuu paikalle mahdollisimman nopeasti...
Itseäni ei se tulipalokaan älyttömästi haittaisi, jos ketään ei olisi kotona (jokakeväinen konmari-mania menossa ja haluaisin kämpän tyhjäksi tavarasta, keinolla millä hyvänsä) Ainut mikä tosissaan harmittaisi, olisi valokuvien menetys. Pitää varmaan alkaa kantaa niitä mukana. Tai haudata pihalle teräslaatikossa.
No tuo lasten stalkkaaminen nyt kieltämättä ihan hyvä plussa