PARTURI-KAMPAAJIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uudelle alalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Uudelle alalle:
Onko paikalla? Ala kiinnostaisi... Minkälaista työ on? Ammatin plussat ja miinukset? :)

Työ on kivaa... Palkollisena ei kannate olla (palkka huono). Oma yritys pystyy heti kun vaan kykenee.
Raskasta työtä, hartiat kovilla ja jalatki, vaatii hyvää ihmis tuntemusta.

Työ vaihtelevaa , saa luoda itse jotain ja nähdä kättensä tuloksen. Oma vapaus tehdä jos yrittäjä. Mutta sitten ei yrittäjän olekaan niitä lomia ja jos tulet kipeeksi niin se on aina omasta pussista pois:( Mä olen ollut sekä toisella töissä et yrittäjänä. Palkkaa sain enemmän kun tein töitä toiselle! Vaikka yrittäjänä tein niskalimassa töitä.... Kaikki värit yms. on nykyään niin perkeleen kalliita. +kaikenmaiilman muut kulut siihen päälle.
Kädet, selkä , jalat kovilla.....
Ihanaa olla ihmisten kanssa , mutta jos itselläs p.aska pvä. niin et voi tehdä töitä naama mutrussa vaikka mieli tekis. 10v. olen ollut alalla. Nyt äippälomalla. Ja mietinnässä itsellä joku muu ala kenties...

rikkaaksi et tuu mutta rakas ammatti tämä silti on :)
tätä täytyy tehdä intohimosta ammattiaan kohtaan, harva tällä alalla oikeasti pysyy.
positiivinen luonne ja halu luoda jotain uutta ihasteltavaa asiakkaalle, kiitokset on yksi parhaita puolia tässä ammatissa! itse tykkään vaikka kartanoo en ikinä tule saamaan :D