Et tajua vieläkään,vaikka oon monta kertaa jo kirjoittanut,ettei mun kännykässä vilkkunut mikään valo vaan auringon valo heijastui kännykästä seinään.Ei, mut vilkkuuko se valo nyt sulla?
Eli ei ei ei ei vilku mikään helvetin valo.
Et tajua vieläkään,vaikka oon monta kertaa jo kirjoittanut,ettei mun kännykässä vilkkunut mikään valo vaan auringon valo heijastui kännykästä seinään.Ei, mut vilkkuuko se valo nyt sulla?
No vilkkuuko se valo siellä seinällä edes? Voitko vatata edes tuohon suuttumatta?Et tajua vieläkään,vaikka oon monta kertaa jo kirjoittanut,ettei mun kännykässä vilkkunut mikään valo vaan auringon valo heijastui kännykästä seinään.
Eli ei ei ei ei vilku mikään helvetin valo.
Siellähän se tietenki... Mut se päästökauppa...Panin ruutikselle facessa angstia. Kohta lähen viimeinkin sinne harjottelupaikalle tutustumaan.
Ai mikä siellä? Ei ollut päästökauppaa valittavana edes täälläAreenassa/Katsomossa voi paikata.
Valo vilkkuu sun päässä.No vilkkuuko se valo siellä seinällä edes? Voitko vatata edes tuohon suuttumatta?
Mukava, kun et suuttunut.Valo vilkkuu sun päässä.
Ei ,ei vilku valo seinällä, eikä kännykässä nyt.
Varmaan minun muruseni Miehen varastaja.Kenenkä selkää Fantzu on menossa pesemään?
le varastettu eikä ole varastettavissa.Varmaan minun muruseni Miehen varastaja.
Et oo ainut joka tykkääMukava, kun et suuttunut.
Huomasit kuitenkin, että on mullakin valoisia hetkiä sillointällöin. I like yuo, Kaisu.
Panin ruutikselle facessa angstia. Kohta lähen viimeinkin sinne harjottelupaikalle tutustumaan.
PäivääIltapäivää!
Pitäis kaupungille. On sovittu juttu kahdelta ja toinen viideltä. Pläääh!
Aurinko paistaa upeasti ja mieluummin menisi kävelylle.
Mitä sillä tiedolla teet?Päivää
Meinaatko jäädä kaupungille klo 14 tapaamiseen jälkeen viiteen asti vai menetkö välillä kotiin ?
Enpä tee mittään kummempaa,kuhan juttustelin Roosan kanssa.Mitä sillä tiedolla teet?
Ei ole sun muru.Varmaan minun muruseni Miehen varastaja.
So, kenen selkää mene pesemään?Ei ole sun muru.
Miksi kysyt? Sulla on sun murusi.So, kenen selkää mene pesemään?
Ei mitään sitten.Miksi kysyt? Sulla on sun murusi.
Jutustelin ei juttustelinEnpä tee mittään kummempaa,kuhan juttustelin Roosan kanssa.
Hei nyt oikeesti, onko ihan pakko aina tarrata johonkin sanaan? HupsuJutustelin ei juttustelin
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo kakkaa.Minulla nousi tänään viisari pystyyn
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo kakkaa.