Jep. Mutta se leviää sit melko herkästi. Tosin mitä väliä sillä on, jos tykkää luonnonmukaisesta rehotuksesta niinko mä.Kieloja vois istuttaa pihalle. Eikö voikin?
Jep. Mutta se leviää sit melko herkästi. Tosin mitä väliä sillä on, jos tykkää luonnonmukaisesta rehotuksesta niinko mä.Kieloja vois istuttaa pihalle. Eikö voikin?
Kielo on myrkyllinen, joten muista se kun käsittelet kasvia. valitse sen juurakon paikka niin, ettei siitä tule mitään sisälle. Ulkona tuulessa se tuoksuu ihanalle eikä tarvitse niittää. Juurakosta laajenee n.5cm joka suuntaan uusia alkuja, joten joku rinteessä oleva kumpu, puiden juurilla viihtyy myös. Sen jälkeen se onkin rauhoitettuKieloja vois istuttaa pihalle. Eikö voikin?
Miten loma meni freezecatilla ja epekillä? Kävittekö jossakin?
https://www.tritonia.fi/fi/e-opinnaytteet/tiivistelma/2410/Päästökaupan+verokohtelu+ompa tiukka paikka että kattosko päästökauppaa, Varesta, leskiä vai panttivankia
noh, vedän kotiinpäin ja katon nyt vareksen ja aamulla töissä päästökaupan (kuuluu viranhoitoon)
Nams. Mie voisin tulla syömään.Sipulipiirakka ois tänään listalla. Ja jonkin sortin soppa.
Hedelmäsalaatin chia-siemenillä tein jo turpoamaan.
Ikävä autoilija!Päivää * vilkuttaa *
Perhanan autoilija roiskautti kuravettä mun & ostosten päälle.
Kiva oli kävellä märät vaatteet päällä kotiin.
Juuh, voi kun muutkin ottais opiksi mutta tuskinpaIkävä autoilija!
Mä olen kerran vahingossa kahdeksantoistakesäisenä tuohon sortunut ja sen jälkeen osaan kyllä varoa. Nolotti niin!
Ota jotain lämmintä ja herkullista kylmyyteen ja mielipahaan.
Tommoisessa tilanteessa autoilijan velvollisuus on pysähtyä ja käydä sopimassa asia.Päivää * vilkuttaa *
Perhanan autoilija roiskautti kuravettä mun & ostosten päälle.
Kiva oli kävellä märät vaatteet päällä kotiin.
Ei mokoma pysähtynyt,tuskin ees kiinnitti huomiotaTommoisessa tilanteessa autoilijan velvollisuus on pysähtyä ja käydä sopimassa asia.
Ihan risteykseen vaan ei parane pysähtyä.
Joten olen syyllistynyt samaan. Mut kun sain palattua kohdalle niin uhria ei näkynyt mailla eikä halmeilla.
Mut en mä karkuun ollut ajamassa vaan olin ihan valmis korvaamaan törttöilyni.
Toisaalta jalankulkijana olen kantapään kautta oppinut hoksaamaan, että jos risteyksessä on lätäkkö niin kandee odottaa valojen vaihtumista pari askelta takanapäin.Ei mokoma pysähtynyt,tuskin ees kiinnitti huomiota
Ei kaikki oo nuin kivoja kuskeja ku sä
Ei muuten ollu risteys kyseessä.Toisaalta jalankulkijana olen kantapään kautta oppinut hoksaamaan, että jos risteyksessä on lätäkkö niin kandee odottaa valojen vaihtumista pari askelta takanapäin.
Mä kävin hesessä.
Kebab riisillä
Täällä satoi vettä yöllä, aamulla ja päivällä.Plääh,aamupäivän oli tihkusadetta ja nyt on koko iltapäivän satanut räntää
PäivääTäällä satoi vettä yöllä, aamulla ja päivällä.
Mä en ole maistanut lidlin pasharahkaa.Päivää
Inhottava keli.
Pasha
Lidlin pasharahka
Aika uus tuote,pari viikkoo sitten tuli myyntiin.Mä en ole maistanut lidlin pasharahkaa.
Oli tässäkin rusinoita. Mulle ei maistu liian rasvaiselta.Aika uus tuote,pari viikkoo sitten tuli myyntiin.
Siinä on rusinoitakin Ihanan makuista.
Ei oo niin rasvaisen makuista kuin pasha,kun ei oo voita käytetty.