vierailija
Miksi miehet tekisivät robotin naisille?Onko olemassa robotti naisille?
Olet täysin väärällä palstalla, jos sua sellaset asiat vaan kiinnostaa:Onko olemassa robotti naisille?
Eikö nainen pysty itse rakentamaan robottiaMiksi miehet tekisivät robotin naisille?
No tiedätkö yhtään naisten rakentamaa robottia?Eikö nainen pysty itse rakentamaan robottia
Olet täysin väärässä jos kuvittelet noin mun viestin perusteella.Olet täysin väärällä palstalla, jos sua sellaset asiat vaan kiinnostaa:
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/it-osaajista-on-kova-pula-miten-saada-lisaa-naisia-mukaan-naista-4-asiasta-voi-aloittaa-6695900
Koekäyttökö kiinnostaa?
Mistä tiedät etteivät suhteet oikeisiin naisiin ole onnistuneet?Niin eli hänestä naisten ainut hyvä puoli on kroppa ja muu on sit huonoa tai turhaa. Tässä varmaan syy miksi suhteet oikeisiin naisiin ei ole onnistunut
Niin joo, eihän naisia tarvitse huomioida.Miksi miehet tekisivät robotin naisille?
Miksi sinulla ei ole onnistunut, Jukka-Pekka?Mistä tiedät etteivät suhteet oikeisiin naisiin ole onnistuneet?
Toki naiset voivat itse suunnitella ja valmistaa mieleisensä robotin.Niin joo, eihän naisia tarvitse huomioida.
Luin tuon jutun.Mistä tiedät etteivät suhteet oikeisiin naisiin ole onnistuneet?
JaaToki naiset voivat itse suunnitella ja valmistaa mieleisensä robotin.
Kelpais varmaan sullekin?
puhut varmaan kokemuksesta, mutta ei kiitos.Kelpais varmaan sullekin?
Älä ny suutu, kuha kysyin.puhut varmaan kokemuksesta, mutta ei kiitos.
Monen muunkin viestin perusteella on pakko todeta noin ja vieläpä sun tai Softyn tai Boobaben tai mitäikinälienee, kun vuoden välein täytyy sekin vaihtaa? ----- sanomana.Olet täysin väärässä jos kuvittelet noin mun viestin perusteella.
Onko olemassa robotti naisille?
Linkkikammo vaivaa yhä? Tuolta toisaalta löytyy tällaistakin:
No voi vittu sun kanssa. Mä olen ennenkin sanonut tämän täällä: Älä ota kaikkea vakavasti. Palsta on mulle paikka puhua höpöjä. Joskus saatan puhua asiaa.Monen muunkin viestin perusteella on pakko todeta noin ja vieläpä sun tai Softyn tai Boobaben tai mitäikinälienee, kun vuoden välein täytyy sekin vaihtaa? ----- sanomana.