The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
1 chili riittää ja sattuu olemaan hyvänmakuisen siemenet tallessa. Mut miten onnistuisi fenkolin kasvatus niin, että saisi muutakin kuin niitä lehtiä teeksi? Valtavan hyvä maku ja sopii kalan kans sekin.
https://hyotykasviyhdistys.fi/tuote-osasto/siemenet/vihannekset/salaattifenkoli/
Toimisikohan kaksivuotisena niin että tekee isomman sen "fenkoliosan"?

Siis että jättää siementämän syksyllä ja odottelee satoa vasta seuravaksi syksyksi.
 
vierailija
Toimisikohan kaksivuotisena niin että tekee isomman sen "fenkoliosan"?

Siis että jättää siementämän syksyllä ja odottelee satoa vasta seuravaksi syksyksi.
Kiitos! Täytyypä etsiä--- kun on kirjoja, mut tuo ei ole tullut mieleen. Ihanat vihreät röyhyt kyllä ehtii tehdä ja niitä olen kuivattanut teepusseihin valmiiksi. Erityisesti lapset tykkäävät siitä teestä, luomuhunajan kanssa.
 
Sarjasta "kirjoituksia aiheesta Murphyn laki käytännössä"

Mikä siinä on, että osaan aina mennä kauppaan siten, että kassalla edessäni on jono jossa seison vartin.
Ja kun saan ostokseni hoidettua niin takanani ei ole ketään.

Olen kokeillut mennä kauppaan viisitoista minuuttia myöhemmin mutta se ei auta. Tilanne on aina sama. Edelläni on se jono mutta takanani ei ole ketään joten kassa voi jälkeeni lähteä vaikka kahville.
 
vierailija
Sarjasta "kirjoituksia aiheesta Murphyn laki käytännössä"

Mikä siinä on, että osaan aina mennä kauppaan siten, että kassalla edessäni on jono jossa seison vartin.
Ja kun saan ostokseni hoidettua niin takanani ei ole ketään.

Olen kokeillut mennä kauppaan viisitoista minuuttia myöhemmin mutta se ei auta. Tilanne on aina sama. Edelläni on se jono mutta takanani ei ole ketään joten kassa voi jälkeeni lähteä vaikka kahville.
Sulla on sama rytmi tv-ohjelmien kanssa, kuin niillä luilla. Menepä sinne silloin, kun Salkkarit ovat alkaneet, ei ole jonoa ja saat täydellistä palvelua(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä