The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille :)
Syötkö koskaan kalaa? Muistan vanhan ohjeen, mut en tiedä, maistuuko muille. Meillä oli Habbohotellissa kauan sitten porukka, jonka seinällä se ohje oli ja osa oli mun tekemiä, ei kaikki. Alaskanseitistä tulee hyvä, jotenkin näin.

Piika kalassa:
  • Pakastekalaa palasina pannuun, suolattomaan, oikeaan voihin paistumaan.
  • Paistetaan kullanruskeaksi.
  • Lisää sekaan puoli purkkia kermaa, jossa ei ole lisäaineita - jos teet scd-ruokaa, laita kookoskermaa
  • Kalapalat käännetään ja lisätään Maldonsuolaa tai karkeaa merisuolaa, mutta jos se on myllysuolaa, ei sellaista, missä on E536, sillä se sisältää syanidia!
  • Kalojen joukkoon laitetaan pussillinen Peacanpähkinärouhetta.
  • Laitoin vielä puolikkaan pieneksi silputtua purjoa päälle ja annoin hautua kannen alla. Sen voi jättää pois, jos ei tykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Miksi noin?
Meillä menee niin, et kun rasiassa on 6 munaa, ensin paistetaan toinen munakas: pannu hellalle, rkl luomuvoita pannuun, sekaan 3 luomumunaa, loraus luomukermaa keskelle pannua, lastalla sekoitetaan kerma keltusisiin ja sitten nostellaan munamassaa varovasti reunoille: keskelle valuu ne osat, mitkä eivät ole vielä paistuneet. Kun se näyttää sopivalta munakokkelilta, annoksen voi syödä. Sitten seuraava munakas samalla systeemillä. Suolaa ei lisätä ollenkaan, ettei tartu pannuun. On oppinut mies tekemään samalla tavalla ja tekee omansa, jos tulee aiemmin nälkä. Aamukahvi uodaan tietysti heti herättyä, sekaan luomutäysmaitoa. Ei siihen ihan heti mitään sapuskaa tarvitse, mut sit kun tuntuu siltä, et on aamiaisen aika. Pari tuntia menee toki mukavasti noin:)
kokeilitko, Hopeatoffee?
 
Huomenta murut :)
Parempi yö takana ja parempi olo.
Oli aamusokerit vielä 7.7 mutta eiköhän se korjaannu pian.

Espresso juotu ja syön hedelmäistä siemenpuuroa,nams :)

Mukavaa päivää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Kaali kiehuu,teen tomaatti-linssikastikkeen lopusta & jäljelle jäännestä kaalinpalasta keittoa :)

Omenista keitän hilloa huomiseksi aamupuuroon :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Maata näyttävää maaliskuuta sullekin vaan ja heippamoikat :)!

Lauantaipäivän hurlumheit menossa eli seurustelua kodinkoneiden kanssa:D, pyykkikonetta säälin jo valmiiksi:oops:... Päivä on valmiiksi kuulema ohjelmoitukin enempivähempi mutta onneksi mua infotaan ihan viimetippaan, "kun mä jo ehdin aatella niin sun ei sitten tarvii.." :D

Mutta - toivottavasti sun elossa on asiat mallillaan :). Kevättä kohden mennään ainakin vauhdilla, auringonpaiste on ihana asia(y) - tosin nyt hipsuttelee hieman lunta. Eniveis - nauti päivästäsi ja pidä itsestäsi hyvää huolta:love:
 
Maata näyttävää maaliskuuta sullekin vaan ja heippamoikat :)!

Lauantaipäivän hurlumheit menossa eli seurustelua kodinkoneiden kanssa:D, pyykkikonetta säälin jo valmiiksi:oops:... Päivä on valmiiksi kuulema ohjelmoitukin enempivähempi mutta onneksi mua infotaan ihan viimetippaan, "kun mä jo ehdin aatella niin sun ei sitten tarvii.." :D

Mutta - toivottavasti sun elossa on asiat mallillaan :). Kevättä kohden mennään ainakin vauhdilla, auringonpaiste on ihana asia(y) - tosin nyt hipsuttelee hieman lunta. Eniveis - nauti päivästäsi ja pidä itsestäsi hyvää huolta:love:
Päivää murunen :love:
Siellä riittää touhua vissiin :)
Juu,kevättä kohti hissun kissun. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Syön, mutta liian harvoin, mutta asiaan tulee muutos :p

Syötkö koskaan kalaa? Muistan vanhan ohjeen, mut en tiedä, maistuuko muille. Meillä oli Habbohotellissa kauan sitten porukka, jonka seinällä se ohje oli ja osa oli mun tekemiä, ei kaikki. Alaskanseitistä tulee hyvä, jotenkin näin.

Piika kalassa:
  • Pakastekalaa palasina pannuun, suolattomaan, oikeaan voihin paistumaan.
  • Paistetaan kullanruskeaksi.
  • Lisää sekaan puoli purkkia kermaa, jossa ei ole lisäaineita - jos teet scd-ruokaa, laita kookoskermaa
  • Kalapalat käännetään ja lisätään Maldonsuolaa tai karkeaa merisuolaa, mutta jos se on myllysuolaa, ei sellaista, missä on E536, sillä se sisältää syanidia!
  • Kalojen joukkoon laitetaan pussillinen Peacanpähkinärouhetta.
  • Laitoin vielä puolikkaan pieneksi silputtua purjoa päälle ja annoin hautua kannen alla. Sen voi jättää pois, jos ei tykkää.
 
Maata näyttävää maaliskuuta sullekin vaan ja heippamoikat :)!

Lauantaipäivän hurlumheit menossa eli seurustelua kodinkoneiden kanssa:D, pyykkikonetta säälin jo valmiiksi:oops:... Päivä on valmiiksi kuulema ohjelmoitukin enempivähempi mutta onneksi mua infotaan ihan viimetippaan, "kun mä jo ehdin aatella niin sun ei sitten tarvii.." :D

Mutta - toivottavasti sun elossa on asiat mallillaan :). Kevättä kohden mennään ainakin vauhdilla, auringonpaiste on ihana asia(y) - tosin nyt hipsuttelee hieman lunta. Eniveis - nauti päivästäsi ja pidä itsestäsi hyvää huolta:love:
Miu:love::love:
Just eilen mietin että minne sää oot hävinny:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Miu:love::love:
Just eilen mietin että minne sää oot hävinny:unsure:
Pör pör :)
...äläkä höpötä siellä joutavia:D, erkkikään usko:barefoot:

Irl pitää kiireisenä, minkäs teet. Viikotkin hävinny jonnekin ja kohta lumetkin - asfalttipintaa jo näkyvissä ja semmosta kivaa kepeää kevät tulee- kutinaakin(y)....allergiaoireita odotellessa:D!

Mitä ipana:)? Sulla kaikki hyvin ja paremminkin, hope so?
 
Nälkäsille sapuskaa...yleisön pyynnöstä lihapullia ja perunamuusia(y)

Hyvä kun rupee nuille ruoka maistumaan, tässä ollaan menty pari viikkoa vähän säästöliekeillä kun on pitäny pitea kaikenmaailman kamalan rajuja ja kovia miesörinämörkiäisinfluenssia. Mutta onneksi ipanat vauhdilla kohentumista kohti:)

Ite hiippailen perässä:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä