vierailija
JepEli mitään käytännön kokemusta ei ole ja jauhat vaan paskaa.
JepEli mitään käytännön kokemusta ei ole ja jauhat vaan paskaa.
pilkkimisestä järvellä on sen verran, kalaa kyllä tuli.Eli mitään käytännön kokemusta ei ole ja jauhat vaan paskaa.
miksei?Ei kai perhola veneestä kalasteta?
Rannalla se siima jää helposti pusikkoon... riippuu siis rannasta.Ei kai perhola veneestä kalasteta?
Mimmottis?Helposti.
*on se paljon halvempikin. Noi maksaa koko omaisuuden, jos mies siihen hommaan innostuu. Siksi ne vähän tupsahti tuossa *Ehkä mä pitäydyn katiskassa. Se ei jumitu minnekään.
Mä en osaa kanttarelleihin asti ajatella, mutta odotan kevätiltoja....kantarellit ja tatit ponnistavat herkullisia maan pinnalle?
Mit te muut keväästä/kesästä odotatte?
Ja koiranpaskaltaMä en osaa kanttarelleihin asti ajatella, mutta odotan kevätiltoja.
Päivällä sulaneet lätäköt jäätyy illalla ja rapisee mukavasti kengän alla.
Tuuli tuoksuu sulaneelta maalta.
Ehkä siellä Korsossa. Mut ei täällä maalla.Ja koiranpaskalta
Ehkä siellä Korsossa. Mut ei täällä maalla.
Jep!Mä en osaa kanttarelleihin asti ajatella, mutta odotan kevätiltoja.
Päivällä sulaneet lätäköt jäätyy illalla ja rapisee mukavasti kengän alla.
Tuuli tuoksuu sulaneelta maalta.
Vääränä päivänä tekee jotakin muuta ja oikeana päivänä pyytää niitä kaloja:Mimmottis?
Meidän rannassa on semnen avoin lärpäke ja sit reunoilla ihan hitosti kaislaa. Uistelu on mahdotonta. Voisko perholla oimia? Syvälle ei voi edes kahlata koska mutaan uppoaa.
Tässä on hyvä historia jäidenlähdöistä:...kantarellit ja tatit ponnistavat herkullisia maan pinnalle?
Mit te muut keväästä/kesästä odotatte?
https://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/Palviainen.htmTässä on hyvä historia jäidenlähdöistä:
http://www.metla.fi/uutiskirje/mil/2012-01/uutinen-1.html
Voit vertailla niitä huippuja toisiinsa. Huomaatko saman...?
Onko ne niitä pohjoispohojanmaalaisten Potna-Pekkoja ne?Keväässä odotetaan ensimmäisiä hankikorreja. Siitä alkaa perhokalastuskausi.
Voit kai viedä sinne vedenrajaan isoja kiviä? Niitä ladot sopivasti niin, että kun vettä on ylempänä, kalat jäävät siihen kivikkoon, kun vesi taas laskee alemmas. Täytyisi tietysti kerätä ne kalat pois sieltä heti eikä jättää linnuille tai haisemaan.Mimmottis?
Meidän rannassa on semnen avoin lärpäke ja sit reunoilla ihan hitosti kaislaa. Uistelu on mahdotonta. Voisko perholla oimia? Syvälle ei voi edes kahlata koska mutaan uppoaa.
Mut jos kivikatiskaa alat rakentaa sinne, on se järjestys hyvä näin:Ehkä mä pitäydyn katiskassa. Se ei jumitu minnekään.
Kauniita ja tuttuja äänimaisemia kuvailit 0000Jep!
Se, kun päivän käytät siihen, että kaivat puroja auki jotta vesi valuisi pois pihalta. Ja illan tullen vedentulo hyytyy kunnes lopulta on maa on hetkessä rapisevan kuiva. Tähtikirkas yö ja huuhkaja huhuilee. Mereltä kantautuu myös jos saapuneiden joutsenten toitotus.
Tuulessa ehkä häivähdys naapurin lietelantaa mutta annetaan sen olla.