Milloinkohan jäät lähtevät? Milloinkohan norssit nousevat kutemaan? Milloinkohan ensimmäiset...

vierailija
Norjan vuoria ja vaelluksia :)
Viime kesän reissu, 2 viikkoa meni sateessa ja kylmyydessä, mutta ensi kesäksi suunnitelmissa niin pitkä reissu kun vain ilmoja piisaa.
Jos viitsin laitella vanhan matkailuauton katsastuskuntoon, niin sillä, ellen,niinmennään vaimon kanssa farmarilla ja telttaillen kuten viime kesänäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
milloin milloin miksi miksi...:X3:

Mä odotan sitä että kadut ja tiet ja polut sulavat ja voi vetää lenkkarit jalkaan ja juoksennella ympäriinsä. En tykkää talvella juosta yhtään. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Niin olenkin, mut en voi käsitää kalamiehiä, joita ei kiinnosta ottikalenterit.
Tämän kirjan olen lukenut paremmin ja sen toisenkin, mut se on lainassa.
http://www.ylakuu.com/suomi/sisluettelo_rakentaminen.htm
Voidaanhan me tehdä testi. Tule sinä tänne kalastelemaan viikoksi kalenterisi kanssa ja minä kalastelen viikon silloin kun hyvältä tuntuu.
Voittaja on se kumpi enemmän kuhaa ja ahventa saaliiksi saa.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Voidaanhan me tehdä testi. Tule sinä tänne kalastelemaan viikoksi kalenterisi kanssa ja minä kalastelen viikon silloin kun hyvältä tuntuu.
Voittaja on se kumpi enemmän kuhaa ja ahventa saaliiksi saa.
ei mun naama kestä ahavaa tuulta. Olen polttanut sen kerran pilkillä ja siitä sen verran opin et kevätkävelyt tehdään aina ennen auringonlaskua ja alaskanseitiä tykkään syödä - pelkästän maun vuoksi(y)
 

Yhteistyössä