Se vois auttaa, ehkä. Tai sellaiset vaatteet mitkä oli tavatessa.Mulla on taasen naisvaikeuksia.
Ei mun musta, hupullinen canvaspusero tuo toivottuja tuloksia, taidanpa viedä sen kirppikselle ja kokeilla ilman pusakkaa.
Jos ostais suorat housut ja kauluspaidan. Saiskohan niillä mitään positiivistä aikaan?
Ootkos ihan varma et asiat ei suju vaatteiden takia? Neidot katsoo kyl paljon muutakin kun vaatteita.Mulla on taasen naisvaikeuksia.
Ei mun musta, hupullinen canvaspusero tuo toivottuja tuloksia, taidanpa viedä sen kirppikselle ja kokeilla ilman pusakkaa.
Jos ostais suorat housut ja kauluspaidan. Saiskohan niillä mitään positiivistä aikaan?
Luulis että vaate ei kamalasti vaikuta. Algoma on komea ja mukava mies.Ootkos ihan varma et asiat ei suju vaatteiden takia? Neidot katsoo kyl paljon muutakin kun vaatteita.
Musta lierihattu, niinkö?Se vois auttaa, ehkä. Tai sellaiset vaatteet mitkä oli tavatessa.
Ei tarvi olla sellainen. Ensin oot nikillä ja sit harmaana? Why?Musta lierihattu, niinkö?
tuo on todiste, että sinulla on hyvä näkö.Luulis että vaate ei kamalasti vaikuta. Algoma on komea ja mukava mies.
Vaattethan ne ensiksi nähdään.Ootkos ihan varma et asiat ei suju vaatteiden takia? Neidot katsoo kyl paljon muutakin kun vaatteita.
Ei tarvi uusia. Se on mun mielipide.tuo on todiste, että sinulla on hyvä näkö.
Eiku tarkoitin, että sun pitäis ehkä uusia sun lasit.
Se on koko olemus. Ei vain vaatteet.Vaattethan ne ensiksi nähdään.
https://im.mtv.fi/image/4790952/portrait/359/600/aa86b055c86c8450d442b4f8978b3242/xk/men-casual-sweater-199eur-1.jpgMulla on taasen naisvaikeuksia.
Nyt on tämmöisen eteläisen ihmisen sanoa ja kysyä, että mikä se on tuommoinen koppi?Kuulen prisman vitutuskopin kutsun
Tämä tabletti temppuilee.Ei tarvi olla sellainen. Ensin oot nikillä ja sit harmaana? Why?
OkTämä tabletti temppuilee.
Nyt on tämmöisen eteläisen ihmisen sanoa ja kysyä, että mikä se on tuommoinen koppi?