Haittaisiko sua, jos 16-vuotias tyttäresi hilluisi aamuisin alasti kotona sun ollessa läsnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin just!
Ja silloin kun vaatetusta hetkellisesti joudutaan raottamaan WC-käynnin tai suihkun vuoksi, kaikki valot on ehdottomasti sammutettava .

Meillä nukutaan ryhdikkäästi flanelli-yöasuissa ja kädet pidetään nukkuessa peiton päällä.

Aamulla lyödään raamatulla naamaan.
:D Ihan hauska, mutta kyllä itseäni ällöttää kyläpaikat, joissa lapset koheltavat ilman housuja menemään. Ei mikään ihme, että kihomadot ja oksutaudit jylläävät, kun porukka ei ymmärrä edes pyllyä peittää.

Tätä alasti oleilua veivataan palstalla aika ajoin - yleensä kauhistellen. Esim. https://kaksplus.fi/threads/saako-teillae-istua-alasti-sohvalla.2495468/

Meillä saa olla ilman vaatteita. Eniten alastomana tai pelkissä boxereissa viihdyn minä :cool:. Nukun vaatteitta, mutta siksi liikun usein Aatamin asussa aamuisin ja iltaisin, usein palstalle kirjoittaessanikin olen munasillani.

Hahaha tuttu ketju:ROFLMAO: Kirjoitin tuon ihan saman aloitusviestin vauvalle. Olisiko joku kopsannut tänne?
T. Entinen vauva.fi-kirjoittelija:X3:

En mä kauan semmosta kattos, jos on jossain jossa pitää olla alasti ennen saunaa/suihkua ja sen jälkeen olla hetken alasti ok mutta 16v tyttö ei oo mikään pikkutyttö enää joka voi olla vähän ns. "kauemin" alasti mä sanoisin kyllä laita vaatteet päälle. Meillä ei edes pikkuhousuissa kävellä (ei oo kieltty toki) on se paljon mukavempaa pitää jotain löysiä vaatteita päälä sohvalla aamulla sen sijaan että olla alasti

Mä oon samanlainen.. mutsi aina raivos siitä. Nyt asun pois kotoa ja saan nakuilla ihan vapaasti. Edellisessä asunnossa mun nakuilu alkoi ärsyttämään yhtä naapurin ämmää, ku mä kävin alasti röökillä partsilla. Ihan pakko, kun oli sitten kait mua kyttäillä.
Olisko liian raskasta laitta takki ja housut (ilman mitää alla) päälle kun meet röökille tai aamutakki vaan (sori)

Amerikkalaisen alastomuutta kauhistelevan (mutta samalla alapääkuviaan verkkoon postaavan) tapakulttuurin hivuttautuminen Suomeen on surullista. Joa omien lasten alastomana näkeminen on ongelma, ei vika ole lapsissa vaan sen ahdistujan päässä. :(

Viimeksi muokattu:
Ei haittais. Naispuolisiahan tässä oltais molemmat. Paitsi, että sohvalla tai tuoleilla istuskeluun sais laittaa kyl jotkut pikkarit tai sit jonkun pyyhkeen sohvan suojaksi (kangassohva). Kotonansahan saa olla ihan niin kun tahtoo. Näin hoitajana on nähnyt kaikenlaista ja kaikenikäistä ilkosillaan, joten ei tee kesää eikä talvee, vaikka omakin tytär "hilluis" alasti kotona.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Ei haittais. Naispuolisiahan tässä oltais molemmat. Paitsi, että sohvalla tai tuoleilla istuskeluun sais laittaa kyl jotkut pikkarit tai sit jonkun pyyhkeen sohvan suojaksi (kangassohva). Kotonansahan saa olla ihan niin kun tahtoo. Näin hoitajana on nähnyt kaikenlaista ja kaikenikäistä ilkosillaan, joten ei tee kesää eikä talvee, vaikka omakin tytär "hilluis" alasti kotona.

Kuten edellä. Sitten voisin hermostua, jos hänen 18v poikaystävänsä olisi mukana ja kulkisi alasti tappi tanassa.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed