The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Pitäiskö mun tunnustaa, että täs nukkumaluukussa asuessani en ole kertaakaan pessyt ikkunaa. Hyi minua. Mut kyllä tosta vielä läpi näkee tai ainakin erottaa yön päivästä.

Nyt ton peseminen tosin on mahdotonta kun ns. remontin yhteydessä se maalattiin umpeen. Kyllä mä sen mattoveitsellä toki auki saan mutta mitäs mä puuttuisin maksettuun remonttiin.
 
:p
Kukaan ei juo alkoholia sen hyvän maun vuoksi.
Paraskin viini on oikeastaan vain pilaantunutta mehua.

Muutenhan markkinoilla olisi alkoholiton kossu - niille jotka juovat sitä hyvän maun vuoksi.
Monet hyvät punkut maistuvat punaviinimarjamehulle ja valkkareissakin löytyy hyviä makuja...elä yritä siellä:p
Viski on aina: yök:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:p

Monet hyvät punkut maistuvat punaviinimarjamehulle ja valkkareissakin löytyy hyviä makuja...elä yritä siellä:p
Viski on aina: yök:sick:
K U N tulen luoksesi saunomaan niin koitahan kattoa, että saunakaljoissa on prosentteja edes keskioluen verran.
Niinku saunanlämmitysolut, saunaolut ja saunan jälkeisolut.
Merkillä ei ole niin väliä kunhan se ei ole budweiseria.

Jos saunan jälkeen löytyy tilkka viskiä tai konjakkia niin harvoin tulee kieltäydyttyä.
 
Mitähän sitä ostais huomenna Lidlistä ?
Ainakin linssejä,vihanneksia,puurohiutaleita, jotain leipää,
kahvia,höyliä. Kissoille lihatikkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
K U N tulen luoksesi saunomaan niin koitahan kattoa, että saunakaljoissa on prosentteja edes keskioluen verran.
Niinku saunanlämmitysolut, saunaolut ja saunan jälkeisolut.
Merkillä ei ole niin väliä kunhan se ei ole budweiseria.

Jos saunan jälkeen löytyy tilkka viskiä tai konjakkia niin harvoin tulee kieltäydyttyä.
Mun kattoni alla saa juoda korkeintaan vettä, mehua, limpparia, piimää, maitoa, kermaa...mutta ei mitään mikä ees vähänkään haiskahtaa alkoholille...nevö again(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä