Ei tietenkää
Vieläkö nukutte?
Vieläkö nukutte?
Huomenta väsyneet. Nyt alkaa matka kohti Lahtea.Siellä on paljon telkkarituttuja. Norjalaisia, ruotsalaisia ja ihan kaikkia. Suomalaisiakin jokunen. Grillimakkaraoita ja silmänkääntäjiä.
Se sama verho, joka pitää valon ulkona pitää myös pimeyden sisällä.Aurinko paistaa, laitan verhot kiinni
Mä en oo edes avannut niitä.Aurinko paistaa, laitan verhot kiinni
Se sama verho, joka pitää valon ulkona pitää myös pimeyden sisällä.
Mikset sä haluaa elää ja syödä niinkuin terveet ihmiset?Aurinko paistaa, laitan verhot kiinni
Eihän sitä näe kunnolla kun paistaa suoraan näyttöön aurinko, jouduin itekkin laittaan verhot kiinni.Aurinko paistaa, laitan verhot kiinni
https://areena.yle.fi/1-1944715?autoplay=trueHuomenta väsyneet. Nyt alkaa matka kohti Lahtea.Siellä on paljon telkkarituttuja. Norjalaisia, ruotsalaisia ja ihan kaikkia. Suomalaisiakin jokunen. Grillimakkaraoita ja silmänkääntäjiä.
Täältä länneltäNo ei ihan, mistäpäin kirjoittelet?
Täällä paistaa silmiin. Hyvin näkee vaikka on verhot kiinni. Valo tulee verhon läpi. Makkarissa on pimennysverhot.Eihän sitä näe kunnolla kun paistaa suoraan näyttöön aurinko, jouduin itekkin laittaan verhot kiinni.
Täältä länneltä
Harmi että täällä ei näy koskaan munia.Anoppi kävi hakemassa ulkoilemaan
Kaksi kuppia kahvia munasillaan
Minulla on pieni asunto niin ei ole kuin yhdellä seinällä ikkuna, silti tulee suoraan silmille jos kirkas päivä, on kuiten suomen parhaaksi asuinalueeksi tämä äänestetty niin kelpaa asustellaTäällä paistaa silmiin. Hyvin näkee vaikka on verhot kiinni. Valo tulee verhon läpi. Makkarissa on pimennysverhot.
Nautin kahvista.Katsoitko videot vai mikä ah
Ai, missä sie asut?Minulla on pieni asunto niin ei ole kuin yhdellä seinällä ikkuna, silti tulee suoraan silmille jos kirkas päivä, on kuiten suomen parhaaksi asuinalueeksi tämä äänestetty niin kelpaa asustella
Pitkäkö oli lenkki? 500m?Jokunen tunti sitten käväsin lenkillä ei enään jaksa. Okei yritin itteäni huijata nytten, kävelyllä kävin.
Nautin kahvista.
Nyt ei voi ees käsitöitä tehä. Perse vuotaa.
Ainakin sen verranPitkäkö oli lenkki? 500m?