olen aika raamikas mies niin menee tuota evästä ihan huolella.Normi?
olen aika raamikas mies niin menee tuota evästä ihan huolella.Normi?
Tiedän mutta silti.olen aika raamikas mies niin menee tuota evästä ihan huolella.
Automaattisesti meinaa käyttää vasentaNyt on pakko olla oikeakätinen. Että vasen saa levätä.
Äsken meni pellinen lihapiirakoita joihin paiston pekonit,vähän kohmelo niin ei jaksa alkaan mitään salattia jne tehä niin oikasin tuossa.Tiedän mutta silti.
Anteeksi, miten tuollaisen asian saa kuullostamaan liian riettaaltaAutomaattisesti meinaa käyttää vasenta
Joten kuten onnistuu tabletilla kirjoittaminen oikealla
Kiva vaan kun oikean käden sormissa on kipua mutta ei puudu niin pahasti kuin vasen.
Kohta saa olla kokonaan iliman käsiä perhana
Mättöruoka maistuisi nyt mutta pitäs hakea kaupasta.Äsken meni pellinen lihapiirakoita joihin paiston pekonit,vähän kohmelo niin ei jaksa alkaan mitään salattia jne tehä niin oikasin tuossa.
Jos se johtuu meidän vilkkaasta mielikuvituksesta.Anteeksi, miten tuollaisen asian saa kuullostamaan liian riettaalta
Juu siis nyt syytän teitä palstalaisia että minulla on liia vilkas mielikuvitusJos se johtuu meidän vilkkaasta mielikuvituksesta.
Anteeksi, miten tuollaisen asian saa kuullostamaan liian riettaalta
Niin johtuuJos se johtuu meidän vilkkaasta mielikuvituksesta.
Eiku sun vika. Tartutit sen vuosia sitten.Juu siis nyt syytän teitä palstalaisia että minulla on liia vilkas mielikuvitus
Hyvä huomenta muruNyt on täälläkin aamu, hyvää huomenta.
Nälkä, nyt maistuisi...ihan mitä vaan melkein.Mä meinaan tehdä tuon lahtelaisen mätön joku päivä. En sentään noin isoa annosta. Pienempi riittää.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mistä sait kysymykset?Pergalese.
Jouduin tossa taannoin tahtomattani tietokilpailuisännäksi.
Puolen tunnin varoitusajalla.
Sit Reinikaisesta lainasin idean tiedän-luulen-arvaan- kilpailuun.
Jossa siis ennen vastausta ilmoitetaan onko kyseessä tieto, luulo vai arvaus. Oikea tieto on +6, mut väärä tieto on -6
Oikea luulo on +3, mut väärä luulo on -1
Oikeasta arvauksesta piste, väärästä arvauksesta ei rankaista.
Jengi jotenkin vaikutti tykkäävän mun tietovisailustani vaikka kehitin sen vihoviimeisen paniikin antamalla motivaatiolla.
Sydänkäpyseni Ikävä sua.Kiva kirjotella luurilla tänne...not
T: Elena
tuituiSydänkäpyseni Ikävä sua.
Helppoo tää kännyllä oleminen.
Päästäni.Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mistä sait kysymykset?
Moikkelis murunen.Kiva kirjotella luurilla tänne...not
T: Elena
Ee oo helppoo eesMoikkelis murunen.
Kännykällä on ihan ok kirjoittaa palstalle
Tietokonetta käytän harvoin enää,kun on tabletti ja iso näyttö kännykässä