Yritän kiireiltä katsoa, kiitos, örr örr
Rättis hoi Walking Dead jatkuu tänään Foxilla
Rättis hoi Walking Dead jatkuu tänään Foxilla
Jotain liharuokaa,keittoa,lihapataa,iso lihamötikkä ja kasviksia uuniin ?Tein lohikeittoa viime viikolla, söin sitä 3 päivää, nyt pitäis saada jotain muuta, mutta ei mitään makkaraa.
Jos tekis Karjalanpaistia,Jotain liharuokaa,keittoa,lihapataa,iso lihamötikkä ja kasviksia uuniin ?
No mää menen taas ja koittakaa nyt olla kilttejä toisillenne ja toisistanne...pahalta tuntu taas nähä noi tämän pvän tuotokset tääll, kun ei tässä kukaan kellekkään mtn pahaa halua.
No mene nyt, mutta älä mene vihaisena.No mää menen taas ja koittakaa nyt olla kilttejä toisillenne ja toisistanne...pahalta tuntu taas nähä noi tämän pvän tuotokset tääll, kun ei tässä kukaan kellekkään mtn pahaa halua.
HalausNo mää menen taas ja koittakaa nyt olla kilttejä toisillenne ja toisistanne...pahalta tuntu taas nähä noi tämän pvän tuotokset tääll, kun ei tässä kukaan kellekkään mtn pahaa halua.
Kuinka perkuleen kallista ruoka siellä on?Jos tekis Karjalanpaistia,
Se on kato mulla tuo raha, joka sanelee mitä syön,
Jos menen ravintolaan niin maksan parikymppiä ateriasta, jos teen itse ruokani niin saan sillä parikymppisellä kahden päivän sapuskat.
Ruoan hinta on osapuilleen sama siellä ja täällä.Kuinka perkuleen kallista ruoka siellä on?
Ravintolassa annos on täälläkin parikymppiä, mutta jos mä menen kauppaan ja ostan pussin perunaa ja jotain lisukkeeksi niin parikymppisellähän mä syön vaikka viikon.
Ei ole ketju. Se on koko palsta. Mielenkiinto käydä täällä on vähentynyt.Teidän ketju on tainnut tulla aikansa päähän.
R.I.P TheKetju
MuruRuoan hinta on osapuilleen sama siellä ja täällä.
Meitin taala on 75 c teitin Eurosta.
Munat ja maito oli muistaakseni siellä halvempia.
On ollut niin ikävä Sinua!Muru
tässä ketjussa on näidenTeidän ketju on tainnut tulla aikansa päähän.
R.I.P TheKetju
?Mutta kestaa useamman katselukerran, kuten Kellopeliappelsiinikin. Shutter's Island on melkein samaa kastia, yllattava ja surullinen. Parhaat leffat ovat surullisia.
Oliskohan jossain siellä pakkasessa.Mitähän, tosiaan, Morriganille kuuluu. Onkohan paukkupakkasessa vai helteen hellimänä?
Niin sinuakin!On ollut niin ikävä Sinua!
Ja lempi leiskuu! Pusi, pusi, moiskis!Niin sinuakin!
Tämä ketju jatkaa vielä kaaaauuuuaaaaan.tässä ketjussa on näiden
koko elämä, kyllä ne jatkaa kunnes niille toivotellaan RIPpiä
Kyll maar minä muruttajaa rakastaisin.Ja lempi leiskuu! Pusi, pusi, moiskis!