vierailija
Uskoo ken tahtoo.Koska en ole Elena.
Uskoo ken tahtoo.Koska en ole Elena.
Usko mitä tykkäät.Uskoo ken tahtoo.
Et mustana uskalla puolustella kuitenkaan.Usko mitä tykkäät.
Et mustana uskalla ilkeillä kuitenkaan.Et mustana uskalla puolustella kuitenkaan.
mitä sitteEt mustana uskalla ilkeillä kuitenkaan.
Ja sitten sanot ettei sulla ole nikkiä ollenkaan, että ihan ekoja kertoja vaan täällä kiusaamassa.
Oikeesti. Mee hoitoon.
Nyt vätystää. Mä olin kotona vajaa tunti sitten. Enää ei viitsi nukkua päikkäreitä.Olis vähän väsynyt olo. Nukuin jo päikkärit.
Juu,liian myöhään ei viitti nukkua,ettei mee yöunetNyt vätystää. Mä olin kotona vajaa tunti sitten. Enää ei viitsi nukkua päikkäreitä.
Halaus murunenTämän hetken fiilikset: Nenäliinoja kuluu, yskittää, ääni on kun vanhalla puliakalla, tukka takussa ja mandariinissa aivan liikaa siemeniä...vmp muutenkin vähän kaikelle.
makkarakastiketta, salaatti...tai sitten jauhelihakastike.Mitä minä tekisin sapuskaksi tänään, jotakin hyvin helppoa?
Pottuja ja mitä muuta?
Miksi ehdotat makkaraa, ethän syö sitä itsekään.makkarakastiketta, salaatti...tai sitten jauhelihakastike.
Tai sitten viipaloit perunat ohuiksi viipaleiks raakana, paistat pannulla tilkkasessa öljyä ja suolaa, sipulin kanssa ja sen kanssa salaatti?
Lihapullia,makkara/ jauheliha/ kinkkukastike? Uunilohta/ paistettua kalaa ?Mitä minä tekisin sapuskaksi tänään, jotakin hyvin helppoa?
Pottuja ja mitä muuta?
Syön mä joitakin makkaroita nykyään ja sullehan toi pöperö ois tulossa eikä mulle...Miksi ehdotat makkaraa, ethän syö sitä itsekään.
Jospa keitän perunoita ja viipaloin mangoja.
Tein lohikeittoa viime viikolla, söin sitä 3 päivää, nyt pitäis saada jotain muuta, mutta ei mitään makkaraa.Lihapullia,makkara/ jauheliha/ kinkkukastike? Uunilohta/ paistettua kalaa ?
Joo, nii oliki, mullehan se tuleekin.Syön mä joitakin makkaroita nykyään ja sullehan toi pöperö ois tulossa eikä mulle...
JaksujaTämän hetken fiilikset: Nenäliinoja kuluu, yskittää, ääni on kun vanhalla puliakalla, tukka takussa ja mandariinissa aivan liikaa siemeniä...vmp muutenkin vähän kaikelle.