Sovellusten mukaan ovis pitäis olla tänään tai huomenna. Limat lisääntyny tasasesti, mut muita tuntemuksia ei oo :/ Kipeenä tässä oon, flunssa iski toden teolla päälle
Samaa ajatellut, että mielummin odottaa niin ettei joulukuussa synttäreitä @Karvakorvat, mekin ollaan mietitty tota, että olisi ehkä hieman kurjaa, jos synttärit osuisivat just esim. jouluaatolle, joten sen takia alotetaan varsinainen yrittäminen huhtikuun lopulla, vaikkei se nyt tietysti maailmaa kaataisikaan, jos nyt aikasemmin sattusi tärppäämään. Todennäköistä on kuitenkin, ettei se heti ekoista kierrosta tärppää, mutta mukavaahan se on tässä haaveilla Just katselin sovelluksen ennusteita ja jos tosiaan kierto pysyisi samana ja uskoisi jonkinlaiseen kohtaloon, niin toukokuun ovis olisi juuri meidän 10. vuosipäivänä...
Silloin kun itse aloittelin yritystä, niin ajattelin myös, että kiva, nyt jos tärppää, niin tulee lapsi alkuvuodelle (tai ei nyt ihan alku, mutta alle puolivälin kuitenkin). Sitten ajatteli, että no, nyt tulisi syksylle, mutta on sekin ihan ok. Nyt kun seuraava mahdollisuus alkaisi olla siinä marras-joulukuussa, sillä ei ole enää mitään merkitystä, toivoo vaan, että tulisi edes jossain vaiheessa.
@Nadine88 no nyt on hyvät ovisviivat! En malta oottaa kun jännitätte Mulla oli ovis tänään tai no, merkit viittasi siihen ja sovelluksen mukaan myös mutta munasolun irtoamista en tuntenu toisin ku viime kierrossa, samoten jos vuorotellen ovuloin munasarjoista ni tältä puolen mistä ehkä ovuloin oli menkat viimeksi aivan kamalat ja kipeät! Noh vaikkei yritystä vielä olekkaan niin oppii aina kroppaa tuntemaan, seksiä oli kyllä kp 10, 12 ja 13 mutta hukkaan meni eli keskeytettynä kyllä välillä ahistaa hulluna tämä vauvakuumeilu!!! Tajusin myös ettei mulla ollukkaan menkat viimeksi myöhässä ne alkoi kp28, mutta sitä edelliset kp25 eli se sekoitti. Nyt 5kk pillereittä.. Kyllä tuntuu pöljältä kirjotella tänne edes tämmösiä kun jotkut on yrittäny jo pitkään <3