Tiedätkö luotettavan Parantajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jeesukselta suosittelisin rukoilemaan asiaa...
Noihin Reikeihin ym. henkiparannuksiin ei kannata sekaantua. Voit niistä saada jopa riivaajan itseesi! Olen ollut aikoinaan mukana tällaisessa, ja kerran antaessamme henkiparannusta potilaalle, häneen meni riivaaja, ja alkoi käyttäytymään tosi omituisesti, sai ovia auki ja tavaroita liikkumaan itsekseen, huh, se oli pelottavaa! Eli kannattaa tosiaan miettiä moneen kertaan että sekaantuuko tuollaiseen.

Eikös energian annossa ole kyse rakkaudesta.. Se on lähtöisin rakkaudesta. Siinä toivotaan parannettavalle vain hyvää, eikä pahaa/riivajaa tms. uskomatonta. Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta, myös ihmisillä, uskovaisillakin. Uskon, että teidän tapauksessanne tämä ns. riivaaja tuli parannettavaan teidän parantajien kautta, jokin meni pieleen.

Onneksi jokainen saa päättää itse kummalle puolelle kallistuu..
Se tuli nimenomaan siksi koska JEESUS on ainoa hyvä parantaja, rakkauden lähde. Jos näitä parannushommia aletaan tekemään ilman Häntä, muka Rakkauden voimalla tai jotain, niin pahat hengethän siihen heti tarttuu. Se "parantava" voima ei ole Jumalasta, ei rakkaudesta, vaan pahasta. Vaikka sitten kuinka toivottaisiin hyvää...

Jeesukselta suosittelisin rukoilemaan asiaa...
Noihin Reikeihin ym. henkiparannuksiin ei kannata sekaantua. Voit niistä saada jopa riivaajan itseesi! Olen ollut aikoinaan mukana tällaisessa, ja kerran antaessamme henkiparannusta potilaalle, häneen meni riivaaja, ja alkoi käyttäytymään tosi omituisesti, sai ovia auki ja tavaroita liikkumaan itsekseen, huh, se oli pelottavaa! Eli kannattaa tosiaan miettiä moneen kertaan että sekaantuuko tuollaiseen.

Eikös energian annossa ole kyse rakkaudesta.. Se on lähtöisin rakkaudesta. Siinä toivotaan parannettavalle vain hyvää, eikä pahaa/riivajaa tms. uskomatonta. Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta, myös ihmisillä, uskovaisillakin. Uskon, että teidän tapauksessanne tämä ns. riivaaja tuli parannettavaan teidän parantajien kautta, jokin meni pieleen.

Onneksi jokainen saa päättää itse kummalle puolelle kallistuu..
Se tuli nimenomaan siksi koska JEESUS on ainoa hyvä parantaja, rakkauden lähde. Jos näitä parannushommia aletaan tekemään ilman Häntä, muka Rakkauden voimalla tai jotain, niin pahat hengethän siihen heti tarttuu. Se "parantava" voima ei ole Jumalasta, ei rakkaudesta, vaan pahasta. Vaikka sitten kuinka toivottaisiin hyvää...

Onneksi jokainen saa itse päättää kummalle puolelle kallistuu..

Voin vaan todeta, että lääkäri kysyi, "Mitähän on tapahtunut???" Verikokeissa ei enää todettu sairautta seuraavassa kontrollissa.
Kaksi käyntiä Marja-Leenalla ...No,jokainen voi olla omaa mieltä...mutta...N. vuosi elinaikaa oli lääkärin arvio,siis ennen tuota paria hoitokertaa.
Siinä kyllä lääkäri oli ihmeissään...Nyt varmasti tarvitsee kertoa, että kyseessä oli koira.Ja tuo kyseinen rottweiler eli 12,5 vuotiaaksi.Ja kuolinsyy ei ollut aiemmin todettu sairaus.Että näin.Jopa perhepiirissä olevat skeptikot(isä,aviomies)olivat aikas hiljasta poikaa:D Kun ei kertakaikkiaan voinut enää sanoa mitään.Tarkennus:Koira sairastui n.7 vuotiaana.

Hypnologi-kaukoparantaja P.K MÄÄTTÄNEN. Ei väittänyt parantavansa ketään. Mutta hän kertoi meissä jokaisessa on parantavia voimia jotka hän aktivoi joko hypnoosilla tai kaukoparannuksella. En osaa sanoa mutta se toimi sain kaukoparannusta ja olen nykyisin terve.

Hypnologi-kaukoparantaja P.K MÄÄTTÄNEN. Ei väittänyt parantavansa ketään. Mutta hän kertoi meissä jokaisessa on parantavia voimia jotka hän aktivoi joko hypnoosilla tai kaukoparannuksella. En osaa sanoa mutta se toimi sain kaukoparannusta ja olen nykyisin terve.
Minä kääräisin ekstrakerroksen foliota pääni ympärille, koska pimeyden velhot Jupiterista ovat yrittäneet saada minua kauko-ohjaukseen. Laitoin myös kuumaliimaa kaikkiin asuntoni pistorasioiden reikiin koska niiden kautta vuotaa ohjaussäteitä.

Kokeillut olen kerran, mutta en siellä mitään ihmeparannusta kokenut. Äitini joka on välillä vähän hihhuli sai siellä jotain ihmeen fiboja. En silti tyrmää, moni on sieltä avun saanut.
En tiedä saako tänne laittaa nimeä mutta parantaja oli Marja-Leena Aho. (poistakaa jos ei saa)
Minä sain apua vuonna 2000, vasen polvi parani. Ivaisitte kuitenkin jos kertoisin millainen
tuntemus oli jalassa sillä hetkellä joten en kerro. Asia meni todella syvälle ”ihon alle”
eräällä Skepsisläiselle kun kerroin hänelle. Yritti vääntää ja kääntää sähköposteissa asian
koskemaan vain rahaa. 😆 Terveisiä vaan vanhemmalle miehelle jonka sukunimi alkaa
G -kirjaimella. Polvi on edelleen kunnossa 24v sitten tapahtuneesta parantamisesta.
Parantaja ei ottanut kunniaa teosta vaan sanoi välittäneensä Jumalan apua käsillään.

Yhteistyössä