Täällä oli partsin ovi auki useamman tunnin. Nyt laitoin kiinni, tuli vilu.Mä laitoin tulen lieteen. Vois tehdä illan wokin siinä. Heti, kun aurinko laskee, tulee jotenkin vilu.
Täällä oli partsin ovi auki useamman tunnin. Nyt laitoin kiinni, tuli vilu.Mä laitoin tulen lieteen. Vois tehdä illan wokin siinä. Heti, kun aurinko laskee, tulee jotenkin vilu.
Eli cafe normal sinneMä join jo ison mukillisen kuumaa kauramaitokaakaota.
Mut voin ottaa konjakin teidän kahvienne seuraksi.
Ei kiitos. 3 mukillista päivässä on max.Sielläkin alkaa tulla valmista, hyvä juttu. Otettaisko kahvit
Niin, kyllä sun nyt pitää kuppi ottaa.Mun vatsa ulvoo nyt kahvia.
Onks nyt täysikuu ? Ulvo takaisinMun vatsa ulvoo.
Pieru se siellä ulvoo ja pyrkii ulos.Mun vatsa ulvoo.
Auuuu....Onks nyt täysikuu ? Ulvo takaisin
Voi olla.Pieru se siellä ulvoo ja pyrkii ulos.
Nyt jäin miettimään parveketta. Kevät alkaa narsisseilla yms. Siitä sitten pelargoniat ja ehkä vielä jotain kesästä kukkaa. Tulee runsauden pulaAjatelkaas. Parin kuukauden päästä voi olla jo ekat bikinikelit!
Mä kylvin karhunlaukkaa ja vein kylvöksen ulos kylmäkäsittelyyn. Samantien upotin multaan muutaman chilinsiemenen.
Sellaista pientä, sitruunantuoksuista samettikukkaa! Tuoksu on ihana ja kukkia voi syödä. Täydellisiä esim. jääpaloissa.Nyt jäin miettimään parveketta. Kevät alkaa narsisseilla yms. Siitä sitten pelargoniat ja ehkä vielä jotain kesästä kukkaa. Tulee runsauden pula
Jotain valmista. En jaksa nyt ajatella jotain siemeniä, johan se idätys pitäsi aloittaa. Nyt on talviSellaista pientä, sitruunantuoksuista samettikukkaa! Tuoksu on ihana ja kukkia voi syödä. Täydellisiä esim. jääpaloissa.
http://www.nelsongarden.fi/fin/eur/p/kukat_140/samettikukka-kaapio--tangerine-gem_95563
Päikkäreistäkin tuli valmista.Sielläkin alkaa tulla valmista, hyvä juttu. Otettaisko kahvit
Ainakin meidän torilta sai kesällä taiminakin.Jotain valmista. En jaksa nyt ajatella jotain siemeniä, johan se idätys pitäsi aloittaa. Nyt on talvi
Kaataa kupillisenPäikkäreistäkin tuli valmista.
Löytyisikö pannullinen kahvia tännekin, kiitos?
Mä paistoin pydäriä äskettäin. Munaa ei ole.Jotain iltapalaa se kait pitäis hakea.
Mut ensin kahvia.
Onko ne taas loppu?Mä paistoin pydäriä äskettäin. Munaa ei ole.