No yllätä meidät ja anna keskustelunaihe!noi paskakuvat sopii tänne paskanjauhannan sekaan ku nyrkki silmään
No yllätä meidät ja anna keskustelunaihe!noi paskakuvat sopii tänne paskanjauhannan sekaan ku nyrkki silmään
Vaikka paskantaminen on normaali ja luonollinenl asia,niin ei siitä tarvia kuvia laittaa jatkuvasti palstalle ja ketjuun eikä kaikkia kiinnosta katella noita paskakuvia.Miksi hermostut noin kovasti ihan normaalista ruumiintoiminnosta? Oletko siviilissä yhtä häpeilevä? Pistät tv:n kovalle ja paperia pytyn pohjalle mennessäsi paskomaan, ettei vaan kukaan kuule paskan loiskahduksia ja pierun rätkettä?
Nyrkki sun silmään.noi paskakuvat sopii tänne paskanjauhannan sekaan ku nyrkki silmään
Mä ajattelin nyrkkiä persuksiin. Ois niinko tulppa!Nyrkki sun silmään.
Tykkäätkö kun sua fistataaan?Mä ajattelin nyrkkiä persuksiin. Ois niinko tulppa!
Harvemmin.Tykkäätkö kun sua fistataaan?
Ensin ajattelin tuohon lisäksi että sitten potku nivusiin.Mä ajattelin nyrkkiä persuksiin. Ois niinko tulppa!
Et pystyisi siihen .Ensin ajattelin tuohon lisäksi että sitten potku nivusiin.
Mä pystyisin. Se pitää tehdä sillä hetkellä kun kohde sitä vähiten odottaa....Ja sen Jälkeen pinkasta kiireellä pakoon...Et pystyisi siihen .
Onko täällä joku kakkadraama meneillään, vai lesbiandraama.
Hyvä kun varotit
EI TULLU, hiljaa. HILJAA!Kui mul tuli yhtäkkiä mieleen se kun sä ärähdit kun mä mietin sun tissejä?
Tykkäät vaan kuitenkiEI TULLU, hiljaa. HILJAA!
Miks sää ajattelit luniksen tissejä ?Kui mul tuli yhtäkkiä mieleen se kun sä ärähdit kun mä mietin sun tissejä?
Miksi ei? Onks ne jotenkin vaaralliset?Luniksen tissejä ei saa ajatella ?
MinKä kokoset ne onEI TULLU, hiljaa. HILJAA!
Ei hajuakaan. Ja nyt ajattelen taas.Miks sää ajattelit luniksen tissejä ?
NYT SITTE!!Miks sää ajattelit luniksen tissejä ?
Luniksen tissejä ei saa ajatella ?
Ajattelen mä kyllä joskus peppujakin...tissejä ei saa ajatella ?