Meillä myös on pakkauksesta kaikki jäljellä, paitsi osan vaatteista oon myynyt kun kuosit ei ollut ihan omaan mieleen, mut tärkeimpiähän siinä just haalari ja se villahaalari oli ihan huippu ja kaikki tarvikkeet (+makuupussi <3). Mietin myös käyttäskö sitä itse laatikkoa tällä kertaa sänkynä kun viimeks ei tullut käytettyä. Joten nyt otan rahana ja ostan itselle mieleisempää vaatetta, Noshin tulevan lastenmalliston kietaisubodyja odotan jo innolla ja sit ajattelin kaapissa olevista jemmakankaista ommella vauvalle ihania housuja
. Oon myös päättänyt että teen sekä tytölle että pojalle kotiutumisvaatteet koska ei aiota etukäteen selvittää kumpi tulee
. Jos nyt sinne saakka siis päästään.
Hei mukava kuulla että en oo ainoa kenellä on mahavaivoja! mulla ei siis pahoinvointia oo ollut juuri lainkaan mut varmaan 2vk nyt ollut vatsa sekaisin joka aamu ja oon miettinyt et onko tää nyt joku raskausoire muka kun ei lopu
.
ja voi ei pahoittelut teille masentuneille digitestaajille
. Minä mietin pitkään et teenkö digin kun oli niin hailakat ne viivat koko ekan viikon mut ihan jist siitä syystä pääätin että en tee kun pelkäsin että tulos ei olis mielinen ja sit ahdistuisi hirveesti ja luultavasti turhaan koska se hcgn nousu on tosi yksilöllistä
. Pidän siis peukkuja teille molemmille että kaikki olis ok tuosta huolimatta, en jaksa uskoa että tuosta kannattaa olla huolissaan. ja onhan tuo 2-3 kuitenkin parempi kun 1-2.. ja voihan tuon tulkita niin että vielä koko rv5 menee tiohon 2-3vk ja sit vasta 6+0 viikoilta on oikeasti 3+..