vierailija
Ei Ellu ole naisista kiinnostunut. vaikka ei hän kyllä miehillekään taida kelvata.
Onko sinulla tyttis? Miehiähän sinä kuitenkin nussitSANOIN ETTÄ PYSYN VAIN NAISESSA.
Ellu voi sanoa sen kun tulee ketjuun. Ellu on hyvännäköinen nainen.Ei Ellu ole naisista kiinnostunut. vaikka ei hän kyllä miehillekään taida kelvata.
On sullakin päähän pinttymä. Kuvittele mitä haluat.Onko sinulla tyttis? Miehiähän sinä kuitenkin nussit
Mulla on tota ennestään.Eikö ärsytä, kun trilogian kaksi kirjaa puuttuvat?
Joitakin näköjään kiinostaa helvetisti toisten panemiset ja seksikumppanitOn sullakin päähän pinttymä. Kuvittele mitä haluat.
Sulla on ongelma. Hoidata itsesi kuntoon.Ei Ellu ole naisista kiinnostunut. vaikka ei hän kyllä miehillekään taida kelvata.
Miksi ei kelpaisi?Ei Ellu ole naisista kiinnostunut. vaikka ei hän kyllä miehillekään taida kelvata.
Se on sen ongelma.Joitakin näköjään kiinostaa helvetisti toisten panemiset ja seksikumppanit
Todellakin.Se on sen ongelma.
Mainitse yksikin jolle kelpaa? AK:ta ei lasketa mieheksi.Sulla on ongelma. Hoidata itsesi kuntoon.
Miten kummassa tuo asia sinua hiertää? Ja ylipäätänsä miten se sinulle kuuluu? Mitä ilmeisimmin itse et ole Elenalle kelvannut ja nyt yrität epätoivoisesti lytätä häntä kaikin mahdollisin keinoin. Vinkki: koeta mennä eteenpäin.Mainitse yksikin jolle kelpaa? AK:ta ei lasketa mieheksi.
Sun mielipiteilläsi on vähemmän painoarvoa kuin käytetyllä tiskirätillä.Mainitse yksikin jolle kelpaa? AK:ta ei lasketa mieheksi.
Kumma että te toistenne nuoleskelijat ette uskalla tehdä tuota mustana.Miten kummassa tuo asia sinua hiertää? Ja ylipäätänsä miten se sinulle kuuluu? Mitä ilmeisimmin itse et ole Elenalle kelvannut ja nyt yrität epätoivoisesti lytätä häntä kaikin mahdollisin keinoin. Vinkki: koeta mennä eteenpäin.
Ja Elena on sen verran mukava nainen että täällä monikin viihtyisi hänen seurassaan ihan livenä.
Eipä sulle tarvia mainita tai todistaa kenelle kelpaa.Mainitse yksikin jolle kelpaa? AK:ta ei lasketa mieheksi.
Ite riehut täällä täällä harmaanaKumma että te toistenne nuoleskelijat ette uskalla tehdä tuota mustana.
Kumma, että sä et uskalla vittuilla mustana.Kumma että te toistenne nuoleskelijat ette uskalla tehdä tuota mustana.
Sinua lukuunottamatta ketjussa ei neitsyitä taida olla?Eikai kukaan teistä oikeasti ole nainutt jonkun palstalaisen kanssa
Me ei voida koska olemme sukua toisillemme.Eikai kukaan teistä oikeasti ole nainutt jonkun palstalaisen kanssa
Idiot tarkoitin että palstalaiset keskenäänSinua lukuunottamatta ketjussa ei neitsyitä taida olla?
Suurimmalla osalla on lapsiakin, joten osannet ihan itse päätellä, että seksi ei ole palstalaisille mitenkään outo asia.
Mitä helevetyi horiset en todellakaan ole sukua tollaselleMe ei voida koska olemme sukua toisillemme.
Sä et kuulu meidän sukuun.Mitä helevetyi horiset en todellakaan ole sukua tollaselle