Ilman näitä ei kestäisikään!Mites kestätte ku kesällä tuolla ulkona näkee puolialastomia naisia?
Ilman näitä ei kestäisikään!Mites kestätte ku kesällä tuolla ulkona näkee puolialastomia naisia?
Oma vikasi, tulit palstalle muovitissit edellä ja flirttaillen. Sitä saa mitä tilaa.Mä tulin kyselemään kahveista, joten palataan aiheeseen tai antaa tän ketjun olla.
Noista näkee että on dumbattu täytettä.Voin kuvitella että noista lähtee samanlainen kuminen ääni kuin aikanaan kuului vesisängyn patjoista.Onko niissä oikeasti silikonia tms täytettä vai pelkkää rasvaa ja maitorauhasia?
Eikö edes lotise juostessa tai hyppiessä?Ei lähe mitään ääntä ihan pehmeät ovat, tule vaikka kokeilemaan..
En ole ainakaan kuullut koskaan mitäänEikö edes lotise juostessa tai hyppiessä?
Mä voin tulla kokeilemaan! Ilmaiseksi!Ei lähe mitään ääntä ihan pehmeät ovat, tule vaikka kokeilemaan..
On. Psykoosisairaus.Onko sulla joku erikoinen sairaus?
Juujuu et suinkaan tyrkytä itseäsi miehille täällä.Ei lähe mitään ääntä ihan pehmeät ovat, tule vaikka kokeilemaan..
Mitä se sua liikuttaa mitä sangria tekee täällä?Juujuu et suinkaan tyrkytä itseäsi miehille täällä.
Nymfomania?Joten antakee anteeksi jos loukkaan tisseineni. V
On. Psykoosisairaus.
Raportoi meille sitten! Kyllä mä haluaisin kokeilla ihan oikeasti jos mulla olisi kaveri jolla on tuollaiset (ja jos välit olisi sellaiset että voi kokeilla).Mä voin tulla kokeilemaan! Ilmaiseksi!
Juu tietty tyrkytän, ja naisille kanssaJuujuu et suinkaan tyrkytä itseäsi miehille täällä.
Tietenkin voin raportoida, kunhan ensiksi pääsisi kokeilemaanRaportoi meille sitten! Kyllä mä haluaisin kokeilla ihan oikeasti jos mulla olisi kaveri jolla on tuollaiset (ja jos välit olisi sellaiset että voi kokeilla).
Olisi jännä tietää miltä ne tuntuu, mielikuvani on "lämpimällä nahalla päällystetty vesi-ilmapallo" Mielellään kokeilisin, että onko ne sittenkin ihan erilaiset
Juu tietty tyrkytän, ja naisille kanssa
Voi ei Toivottavasti siihen on lääkkeet tms mitä nyt onkaan.On. Psykoosisairaus.