paras kahvi?

Kiitos rehellisestä vastauksesta :) Minullakin on monta lasta mutta rinnat ei ollut kyllä isot ennen raskauksiakaan. No nyt ne on...melko litteät... Korkeutta saisi olla enemmän mutta aika tavalliset ne on, sellaiset mitä uimahalleissa vilisee:ROFLMAO:

Keskustelu siirtyi kahvista maidon lähteisiin (sitä varten ne tissit ovat olemassa).

Annana Sangrialle vähän sivustatukea: tässä kiinnostavasti muotoiltu muovinen tai ehkä silikoninen kahvimaitoastia.

Eniten tarjottu kahvi, Juhlamokka, on kauheaa kuraa :sick:, mutta onhan tuolla kahvilla selvä sosiaalinen merkitys :whistle:

Mä voin tulla kokeilemaan! Ilmaiseksi!
Raportoi meille sitten! Kyllä mä haluaisin kokeilla ihan oikeasti jos mulla olisi kaveri jolla on tuollaiset (ja jos välit olisi sellaiset että voi kokeilla).
Olisi jännä tietää miltä ne tuntuu, mielikuvani on "lämpimällä nahalla päällystetty vesi-ilmapallo" :) Mielellään kokeilisin, että onko ne sittenkin ihan erilaiset:D

vierailija
Tuosta profiilikuvastasi tulee hiukan kyllä joo huomionhakuisuus mieleen. :rolleyes:

Mutta joo normaalia kultaKatriinaa, juhla mokkaa kotona, välillä myös kultaKatriinaa tumma paahtoa.
Onkohan se lidlin kahvi hyvää...se se mikä sen nimi oli... Bella joku? :unsure:

vierailija
Raportoi meille sitten! Kyllä mä haluaisin kokeilla ihan oikeasti jos mulla olisi kaveri jolla on tuollaiset (ja jos välit olisi sellaiset että voi kokeilla).
Olisi jännä tietää miltä ne tuntuu, mielikuvani on "lämpimällä nahalla päällystetty vesi-ilmapallo" :) Mielellään kokeilisin, että onko ne sittenkin ihan erilaiset:D
Tietenkin voin raportoida, kunhan ensiksi pääsisi kokeilemaan :)
Hieman epätoivoiselta tosin kuulostaa :D

vierailija
Luulisi neljän lapsen psykopaattiäidillä olevan tähän aikaan muutakin tekemistä kuin heilua kumitisseineen mammapalstalla metsästämässä vieraita miehiä. Ei tee valvominen hyvää sille mt-sairaudellekaan.

Yhteistyössä