V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua taas häiritsee nuo itsemaalatut listat joissa aìna näkyy pensselin jälkijä ja/ tai valumat. Ruiskumaalaus ainoa tapa saada oikeasti siistit listat. Eikä missään nimessä ylimaalausta viimeisenä seinille & listoille. Kun rakenteet elää, tulee karseita maalirepeämiä.Jatkan vielä, että seinät on hyvä maalata viimeisen kerran niin, että kattolistatkin ovat paikallaan. Silloin saa saman sävyn ja pienet naulankannat piiloon. Minun silmään koskee, jos on valkoinen koti, mutta listat erisävyiset. Maalaan aina ikkunankarmitkin.
Mua taas häiritsee nuo itsemaalatut listat joissa aìna näkyy pensselin jälkijä ja/ tai valumat. Ruiskumaalaus ainoa tapa saada oikeasti siistit listat. Eikä missään nimessä ylimaalausta viimeisenä seinille & listoille. Kun rakenteet elää, tulee karseita maalirepeämiä.
Uskallan väittää vastaa. Sen verran työssäni tee-se-itse remppoja nähnyt. Varsinkin ikkunan pokat jotka elää paljon (koska lämpötilavaihtelu) - niissä näkee kun vanha väri irvistää liitosten raoista jne.Kun on ennen kaikkea hyvä maali, hyvä sivellin ja edes hieman näppäryyttä, niin ei jää jälkiä tai valumiaEikä meillä ole muuten repeämiäkään. Mutta juuri näiden valintojen takia on erilaisia koteja ja hyvä niin.