Jäämme jännityksellä odottamaan!One step siksi vähän epäilyttääkin mutta viimekierrosta noihin en saanut mitään. Käyn hakemassa sen PC testin ja testaan huomenna molemmilla
Jäämme jännityksellä odottamaan!One step siksi vähän epäilyttääkin mutta viimekierrosta noihin en saanut mitään. Käyn hakemassa sen PC testin ja testaan huomenna molemmilla
Mulla kyllä molemmat näytti ihan toista. Mutta hauska!!https://www.vau.fi/raskaus/tytto-vai-poika/kiinalainen-syntymakalenteri/
Jaan tännekkin koska tää on hauska.
Mä tarkistin mun kaikki lapset tosta ja pelottavaa kyllä, jokainen meni täysin nappiin.
Nyt povaa tyttöä, saa nähä, mies ois aivan sulaa vahaa kyllä jos tyttö tulis.
Joo hauskoja ja mun pyrkimys on aina osoittaa nää vääriksi, mut nyt ei onnistunu kyllä.Mulla kyllä molemmat näytti ihan toista. Mutta hauska!!
Just kävin ostamassa pc mutta testi on 25 ml niin mietin kannattaisiko niiden kanssa testata vasta lauantaina ja sunnuntaina? Mulla siis vasta dpo8 menossa ja sunnuntaina olisi alkamassa menkat? Vai voiko ei herkästä nähdä jo jotain?Jäämme jännityksellä odottamaan!
Nimenomaan monilla noi ei herkät näyttäny aiemmin ku herkät. Huomisaamuuna voit hyvin testataJust kävin ostamassa pc mutta testi on 25 ml niin mietin kannattaisiko niiden kanssa testata vasta lauantaina ja sunnuntaina? Mulla siis vasta dpo8 menossa ja sunnuntaina olisi alkamassa menkat? Vai voiko ei herkästä nähdä jo jotain?
Meillekin povaa tyttöä, saapi nähdä Poikaa enemmän toivotaan. Mies kyllä sanoi, että on alusta asti tiennyt vauvan olevan tyttö. Jännäähttps://www.vau.fi/raskaus/tytto-vai-poika/kiinalainen-syntymakalenteri/
Jaan tännekkin koska tää on hauska.
Mä tarkistin mun kaikki lapset tosta ja pelottavaa kyllä, jokainen meni täysin nappiin.
Nyt povaa tyttöä, saa nähä, mies ois aivan sulaa vahaa kyllä jos tyttö tulis.
Mähän en saanu herkällä mitään mainittavaa dpo10 aamulla kun PC anto epäilyttävän viivan, joka illalla oli ihan selvä haamu. Että pistähä testaten vaan niillä.Just kävin ostamassa pc mutta testi on 25 ml niin mietin kannattaisiko niiden kanssa testata vasta lauantaina ja sunnuntaina? Mulla siis vasta dpo8 menossa ja sunnuntaina olisi alkamassa menkat? Vai voiko ei herkästä nähdä jo jotain?
Joo eihän tämmönen lievä oireilu oo lainkaan ennenkuulumatonta, jotenki sitä vaan vertaa edellisiin vaikka ei pitäis.Ja @viipulainen sekä @pikkutakkutukka ei mullakaan tullut alkuun muita oireita kuin väsymys, ummetus ja turvotus. Vasta rv 5 alkoi tissit kipeytyä ja rv 6 hajut alkoi ällöttää ja yhtenä aamuna tuli oksennus. Nyt rv 7 menossa ja vatsa on turvonnut pallo ja tissit kipeät sekä ruoka välillä etoo. Tosi vähäiset on oireet ja vähän jännittää.
Näin olen teidän vinkkejä lukenut mutta kun ostin paketin tuli sellainen eikai tää voi vielä mitään näyttää olo Huomisaamua odotellessa tulispa hyvä viiva eikä paha ei viivaMähän en saanu herkällä mitään mainittavaa dpo10 aamulla kun PC anto epäilyttävän viivan, joka illalla oli ihan selvä haamu. Että pistähä testaten vaan niillä.
Mie jännään siun viivoja, miul ei oo vielkää testejä kauakoha maltan mielen.. varmaa menkat kerkee alkaa ja sit vituttaa ettei ehtiny testaamaaNäin olen teidän vinkkejä lukenut mutta kun ostin paketin tuli sellainen eikai tää voi vielä mitään näyttää olo Huomisaamua odotellessa tulispa hyvä viiva eikä paha ei viiva