vierailijacancan
Neuvoja, miten iso purkki pitää olla jotta mahtuu ison muropaketin sisältö? Entä kahvipurkki? Nettikaupoista kun kattelee lasipurkkeja niin vähän vaikea hahmottaa.
Se nyt vain on siistimpää ja helpompaa.Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää purkittaa?
Jos ny vaikkapa riisi on alkuperäispaketissaan niin mä erotan heti, että tää on puuroriisiä ja tää on jasmiiniriisiä.
Ja miks helvetissä kaataisin kahvin paketistaan johonkin purkkiin?
Tossa täytyy olla kyseessä joku naisen logiikka jota mies ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään.
Kahvia ei saa siirtää omasta pussistaan toiseen astiaan. Kahvissa on rasvaa, joka alkaa härskiintyä heti kun pääsen ilman kanssa tekemisiin. (Tällä ei ole väliä jos juot kahvia paljon ja puolen kilon kahvi menee purkista hetkessä, mutta kauemmin säilytettäessä kahvin aromit selvästi kärsivät.)Se nyt vain on siistimpää ja helpompaa.
Juuri esim kahvi tai vaikkapa jauhot ropisevat/pöllyävät aina pöydälle, kun niitä pussista ottaa. Plus että pussi on vaivalloisempi sulkea/avata kuin kansi.
Joo, tiedän tämän.Kahvia ei saa siirtää omasta pussistaan toiseen astiaan. Kahvissa on rasvaa, joka alkaa härskiintyä heti kun pääsen ilman kanssa tekemisiin. (Tällä ei ole väliä jos juot kahvia paljon ja puolen kilon kahvi menee purkista hetkessä, mutta kauemmin säilytettäessä kahvin aromit selvästi kärsivät.)
Kahvihan menee pusseineen kunnon kahvipurkkiin. Ei irtopurut sotke paikkoja, kun on siellä purkissa ja pysyy aina pystyssä, toisin kun vähissä oleva kahvipussi.Kahvia ei saa siirtää omasta pussistaan toiseen astiaan. Kahvissa on rasvaa, joka alkaa härskiintyä heti kun pääsen ilman kanssa tekemisiin. (Tällä ei ole väliä jos juot kahvia paljon ja puolen kilon kahvi menee purkista hetkessä, mutta kauemmin säilytettäessä kahvin aromit selvästi kärsivät.)
Sokeri on näppärä omassa purkissaan, on helppo kauhaista mitalla sopiva määrä, paperipussissa on aina jossain välissä sokerin jyväsiä, mitkä kaataessa tippuvat mihin sattuu. Sokeri on aina sokeria ja sillä ei ole parasta ennen päiväyksiäkään, niin ei siinä tarvitse ihmetellä, onkohan tämä miten vanhaa.Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää purkittaa?
Jos ny vaikkapa riisi on alkuperäispaketissaan niin mä erotan heti, että tää on puuroriisiä ja tää on jasmiiniriisiä.
Tossa täytyy olla kyseessä joku naisen logiikka jota mies ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään.
No kun monesti ovat kaiken maailman paperipussukoissa.Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää purkittaa?
Se on kuulemma vaan jotenkin parempi niin.Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää purkittaa?