The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Majurille...

Niin - mitä sanoa.

Lämminsydäminen, huumorintajuinen, hieno mies on pois. Tästä maailmasta.
Mutta muistot jäävät.
Paikkasi löytyy sydämestä:love:.

Ja siellä jossain kun ehkä kohdataan niin lämmitetään HooKoot ja turinoidaan taas kunnolla:)!

• Tykkää
Reactions: Fantzu
... eläkä kuule @Äkäinen Hra Majuri ollenkaan siellä kurtista otsaas...paheksua toki saat ja suuresti ikäväämme ja itkujamme mutta mitäs läksit...

:unsure::cry:

Et muuten arvaa mitä?!
Vellokset piiritti mut just äskön ja kilpajoikasivat että mun pitää kauppaan joutua. Hyö laittavat saunan illalla lämpimäks ja haluuvat äijäillan(y). Eli - hae, äiti, HooKoota tai jotain kiukaalle tiristettäväksi!

Ja tiiätkö mitä :)?
Niin minä teen :).
Meillä on makkarailta.
Kynttilän kera.
Uhallakin laitan:cautious::love:

Ja mielensopukassa pyörii nyt koko ajan yks kehoituksistasi :) :

Painukaa ulos siitä:mad:!

Nyt onkin kaunis keli:)

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Kato nyt Majuri mitä sait aikaan :confused:
Naiset täällä itkee :cry::love:

Raikas pakkassää,hanki hohtaa valoa kaunista. Viimeinen henkäys,viimeinen sydämen lyönti,sinut enkeli kaunis kotiin vie.
Jäätynyt kyynel poskellani,sua ajattelen lämmöllä.
Sydämeen jäät,ei muistot häviä. :love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Fantzu
Iltapäivää <3
Kaunis mutta kylmä ilma ulkona, koko ajan yskittää ja pientä lämpöö pukkaa..onneks nenä ei ihan hirveen paljon vuoda, ainakaan vielä...mutta ei oo kyllä mitenkään hirmu hyvä olla muuten...äänikin kuulostaa ihan joltain pihisevältä viskipirkolta.:unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Iltapäivää <3
Kaunis mutta kylmä ilma ulkona, koko ajan yskittää ja pientä lämpöö pukkaa..onneks nenä ei ihan hirveen paljon vuoda, ainakaan vielä...mutta ei oo kyllä mitenkään hirmu hyvä olla muuten...äänikin kuulostaa ihan joltain pihisevältä viskipirkolta.:unsure:
Parantumisia*örisee*...mä meen ihan sujuvasti alilämpöisenä, lähes jääkalikka taijan olla kun mittarin lukemia katon...
Muistapa juoda lämmintä ja syödä sinäkin jotain..ja villasukat jalakaan:)

Mä lähden kauppaan*hytisee* hakeen mm.inkivääriä ja sitruunaa ja valkosipulia. Ja nessuja.

Ja makkaraa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä