vierailija
Muutko täällä ei niitä saa laittaa kuin te mustat?Sinä jaksat kaivaa esiin vanhoja viestejä. Miksi? Et sano mitään. Laitat vain hymiön.
Muutko täällä ei niitä saa laittaa kuin te mustat?Sinä jaksat kaivaa esiin vanhoja viestejä. Miksi? Et sano mitään. Laitat vain hymiön.
Miksi etsiä ja nostella vanhoja viestejä,mitä järkeä siinä on ?Muutko täällä ei niitä saa laittaa kuin te mustat?
En ole sanonut niin. KYSYIN ETTÄ MIKSI?Muutko täällä ei niitä saa laittaa kuin te mustat?
En ole nostellut mitään kysyin vaan eikö hymiöitä saa muut laittaa.Miksi etsiä ja nostella vanhoja viestejä,mitä järkeä siinä on ?
Eipä taija muut nostella vanhoja juttuja kuin sinä.En ole huomannut kenenkään mustan kaivelevan vanhoja viestejä esille.
Joku ei taas ymmärrä mitä sanotaan.Miksi etsiä ja nostella vanhoja viestejä,mitä järkeä siinä on ?
Eipä taija muut nostella vanhoja juttuja kuin sinä.En ole huomannut kenenkään mustan kaivelevan vanhoja viestejä esille.
Ehheh.. viestissä saa olla vaikka 100 hymiötä. Ei puhuta siitä.En ole nostellut mitään kysyin vaan eikö hymiöitä saa muut laittaa.
PäivääErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Päivää, mä heräsin jo 7.00.Huomenta
Tuli nukuttua melkein yheksään,seiskalta ruokin kissat ja kömmin takaisin nukkumaan.
Aamukahvit & smoothie juotu
Päivää
Ensinnäkin en ole muistanut, taas. Toisekseen mun pitää olla tietyllä ja hyvällä tuulella kun katson sellaisia. Ensi viikko on lomaa ja olen yksin kotona. Jospa sitten katson.Joko tsekkasit ne "pätkät"?
Nytkö kiellät jo viesteihin vastaamisenkin.Sinä se olet rasittava tapaus.Ehheh.. viestissä saa olla vaikka 100 hymiötä. Ei puhuta siitä.
Miksi vastasit koska en kysynyt sulta?
Hups,aikasin oot herännyPäivää, mä heräsin jo 7.00.
Eikä? Taas ei ymmärretä? Vai haluatko kiusata?Nytkö kiellät jo viesteihin vastaamisenkin.Sinä se olet rasittava tapaus.
Joo, eilen olin ajoissa nukkumassa. Arkisin herään 5.30.Hups,aikasin oot heränny
Ensinnäkin en ole muistanut, taas. Toisekseen mun pitää olla tietyllä ja hyvällä tuulella kun katson sellaisia. Ensi viikko on lomaa ja olen yksin kotona. Jospa sitten katson.
Jotkut miehet ovat melkein aina sillä tuulella. Ja katsovat sitä usein. On kokemusta.Hmmm, mä olen oikeastaan aina sellaisella tuulella, mutta se saattaa johtua siitä syystä, että katson sellaisia aina tai sitten toisinpäin
Jotkut miehet ovat melkein aina sillä tuulella. Ja katsovat sitä usein. On kokemusta.
Mutta välillä esim. huoli ottaa vallan pääkopassa. Se vaikuttaa monella tavalla.
No joo,ainakaan välillä ei tunnu menettävän mitään vaikka olis poissa palstalta.Eikä näköjään mitään "menetä" jos ei palstaile plussalla.