Selvishän siitä hengissä...tästä viikosta. Huomenna saa nukkua mutta luultavasti herään just sen takia kukonlaulun aikaan ihmettelemään, että mitäs tekis seuraavaks.
PäivääPäivää
Hyvää ruokaa ?Röyh
Heippa murunen.Selvishän siitä hengissä...tästä viikosta. Huomenna saa nukkua mutta luultavasti herään just sen takia kukonlaulun aikaan ihmettelemään, että mitäs tekis seuraavaks.
Sulla on vapaapäivä? Siivoat?Selvishän siitä hengissä...tästä viikosta. Huomenna saa nukkua mutta luultavasti herään just sen takia kukonlaulun aikaan ihmettelemään, että mitäs tekis seuraavaks.
Herkullinen salaatti.Päivää
Hyvää ruokaa ?
Mun pitäis koittaa nukkua aamulla, ihan sen takia kun on kertyny taas menneellä viikolla sattuneesta syystä univelkaa, vaikka uni ois kyllä muuten maistunutkinSulla on vapaapäivä? Siivoat?
Toivottavasti uni maistuu. Että et herää aikaisin.Mun pitäis koittaa nukkua aamulla, ihan sen takia kun on kertyny taas menneellä viikolla sattuneesta syystä univelkaa, vaikka uni ois kyllä muuten maistunutkin
Mie söin savulohisalaatin & islantilaista jugurttia töissäHerkullinen salaatti.
Mulla oli sitä sun tätä kaupan salaattibaarista.Mie söin savulohisalaatin & islantilaista jugurttia töissä
Onko partavesi käynyt mielessä?Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille
Onko partavesi käynyt mielessä?
Pillu ja sen nesteet.Nyt en ymmärrä, voisitko täsmentää, kiitos
Halaus. Nukuitko huonosti vai painajaisia ?Olipa taas yö, voi hevonkuuset tätä elämää....
tavallaan painajainen...Halaus. Nukuitko huonosti vai painajaisia ?