Se seukkaa ton Roosan kanssa.Onko Rättis varattu???
Se seukkaa ton Roosan kanssa.
Onko roosa varattu?Se seukkaa ton Roosan kanssa.
No ei sitte mitään!Mikä ihmeen kyselytunti nyt tuli?
Mä ainakin olen varattu.
https://areena.yle.fi/1-2283986https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/13/olutretki-eurooppaan?
Niin, tuossa siitä maissista kerrottiin ja olipa yks pätkä, missä kertoivat, et olut kirkastetaan karrageenilla. Sitä taas ei tarvi merkata, kun niiden mielestä siihen ei jää mitään siitä L E V Ä S T Ä. Maneetit kun kuolivat miltei sukupuuttoon syötyään myrkyllistä merilevää, on ihminen viisaudessaan keksinyt alkaa syytää sitä joka paikkaan, vaikka sillä puhdistetaan vesistöjä.
Mut niinkuin olen sanonut: kunnollisesta luomuoluesta ei tule mitään vaivaa - monissa tavallisissa taas on glyfosaattijäämiä kauheasti
Sipsejä en syö myöskään, kun niistä on kamalia muistikuvia - toisten tosin, mut he sanoivatkin sitä sipsiriipuvuudeksi
NamMmmm... makaronilaatikosta tulee herkkua kun mausteeksi lusikoi runsaasti madras-curryä.
Seuraavaksi pitäisi sämpylätaikina leipoa.
Päivää, onko Kais varattu?Päivää
On, minulle!Päivää, onko Kais varattu?
Tässä ketjussa ei ole montaa vapaata henkilöä.Päivää, onko Kais varattu?
Päivää.Olen varattu,mulla on aviomies.Päivää, onko Kais varattu?
Ai,oon vai ?On, minulle!
Moikka,mihin sie oot lähössä ?Pitäisi pakata.
Pian alkaa kolmepäivänen ilman ainuttakaan ipanaa! Eikä voi tehdä sapuskaa eikä tiskata eikä pyykätä.
Autoreissulle Baltiaan. Riika kai ainoa kaupunki minkä kuka tahansa tunnistaa. (No siis toki Tallinnan läpi ajetaan kanssa...) Muutoin ollaan jossain maaseudulla.Moikka,mihin sie oot lähössä ?
Aha,ihanaa reissua teilleAutoreissulle Baltiaan. Riika kai ainoa kaupunki minkä kuka tahansa tunnistaa. (No siis toki Tallinnan läpi ajetaan kanssa...) Muutoin ollaan jossain maaseudulla.
Tuo tullessas tännekin yks tuommonen:Autoreissulle Baltiaan. Riika kai ainoa kaupunki minkä kuka tahansa tunnistaa. (No siis toki Tallinnan läpi ajetaan kanssa...) Muutoin ollaan jossain maaseudulla.