The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei minuakaan. :whistle: Toisaalta en tiedä haluanko ja olisiko minusta siihen. :D
En kyllä ole tarjoutunutkaan. :LOL: En ehkä kuitenkaan ole parisuhdeihminen enkä jaksa olla ihmisten seurassa kovin paljon. Se on väsyttävää ja kuluttavaa, vaikka ihmisistä muuten pidänkin.
Ja sitten toinen asia: En tiedä tulisiko parisuhteesta kovin pitkäkestoista. Minulla on joka kerta samalainen epäilys, eikä se ole mukava tunne. Eikö suhteissa pitäisi ainakin alussa olla tiettyä huolettomuutta ja keveyttä? Minulla ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Voin kyllä tsempata ja pitää toivoa yllä, mutta niin niissä vain lopulta käy, kuten pelkäsinkin. (n)

vierailija
En kyllä ole tarjoutunutkaan. :LOL: En ehkä kuitenkaan ole parisuhdeihminen enkä jaksa olla ihmisten seurassa kovin paljon. Se on väsyttävää ja kuluttavaa, vaikka ihmisistä muuten pidänkin.
Ja sitten toinen asia: En tiedä tulisiko parisuhteesta kovin pitkäkestoista. Minulla on joka kerta samalainen epäilys, eikä se ole mukava tunne. Eikö suhteissa pitäisi ainakin alussa olla tiettyä huolettomuutta ja keveyttä? Minulla ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Voin kyllä tsempata ja pitää toivoa yllä, mutta niin niissä vain lopulta käy, kuten pelkäsinkin. (n)
Surullista. Minkä ikäinen olet?

vierailija
En tiedä miksi menisin parisuhteeseen (ja kuka ehdottomasti haluaisi minut). Kun tarkemmin ajattelen, niin ei minua haittaa, ettei kukaan ole rakastunut minuun romanttisessa mielessä. Minulle riittää hyvin, jos sanotaan, että olen ok. En tarvitse enempää. Tulisi vain vaivautunut olo. Sitten olen myös pärjännyt tähän asti oikein hyvin ilman seksiä, enkä koe jääneeni mistään paitsi. En ole hyvä seksissä, eikä vartaloni ole erityisen kiihottava. Oikeastaan hyvä, ettei ole. Ei sitten ainakaan kiinnosta ketään siinä mielessä. :)

vierailija
En tiedä miksi menisin parisuhteeseen (ja kuka ehdottomasti haluaisi minut). Kun tarkemmin ajattelen, niin ei minua haittaa, ettei kukaan ole rakastunut minuun romanttisessa mielessä. Minulle riittää hyvin, jos sanotaan, että olen ok. En tarvitse enempää. Tulisi vain vaivautunut olo. Sitten olen myös pärjännyt tähän asti oikein hyvin ilman seksiä, enkä koe jääneeni mistään paitsi. En ole hyvä seksissä, eikä vartaloni ole erityisen kiihottava. Oikeastaan hyvä, ettei ole. Ei sitten ainakaan kiinnosta ketään siinä mielessä. :)
Oletko se pienimunainen mies joka ihmettelee aina välillä palstalla miksi ei kelpaa naisille?

vierailija
Kuinka niin surullista? Olet varmaan aika erilainen?
Minkä ikäinen olet? Onhan se surullista, haet pelkkää panoseuraa mutta jonakin päivänä heräät todellisuuteen ja huomaat, että olet oikeasti yksin. Kaikki ne naiset joita panit ja joiden kanssa lirkuttelit ovat saaneet jo perheensä, jopa hän jonka rakkauden torjuit kun et halunnut/kyennyt vakiintumaan.

vierailija
Ja kolmas: Perheen perustaminen. Olen miettinyt tuota ajatusta vaikka kuinka monta vuotta. Olen odottanut vuosi toisensa jälkeen vauvakuumetta, josko se tulisi, mutta ei. Ei pienintäkään kiinnostusta.

vierailija
Minkä ikäinen olet? Onhan se surullista, haet pelkkää panoseuraa mutta jonakin päivänä heräät todellisuuteen ja huomaat, että olet oikeasti yksin. Kaikki ne naiset joita panit ja joiden kanssa lirkuttelit ovat saaneet jo perheensä, jopa hän jonka rakkauden torjuit kun et halunnut/kyennyt vakiintumaan.
Olen nainen enkä hae panoseuraa. Taidat sekoittaa minut johonkin toiseen? :whistle:

vierailija
Minusta olisi mukava saada joku kaveri, mutta en oikeastaan haaveile parisuhteesta ja siihen kuuluvasta rakkaudesta ja seksistä.
Onko kukaan muuten harrastanut seksiä jonkun kanssa ja kesken kaiken havahtuu siihen, että mitä teen tässä? :confused: Voin sanoa, että tuollainen on ihan hirveä tunne.

vierailija
Olen joskus aiemmin, vuosia sitten ihastunut ensin yhteen, sitten toiseen, kolmanteen jne. Mistään noista ei tullut mitään. En noiden jälkeen enää ihastunut samalla tavoin, oikeastaan on hyvin vaikea enää ihastua millään tavalla, edes vähän. Olen joskus yrittänyt tsempata, mutta ei onnistu. Ihastusta on hankala teeskennellä, koska se on itselle todella kuluttavaa. Samalla väärin toista kohtaan ja aiheuttaa siten jatkuvaa syyllisyyttä. Se vaatii yksinkertaisesti liikaa. Ihan kuin minulla olisi ollut "ihastuskiintiö" ja se täyttyi jossakin vaiheessa.

Kummallista miten Fantsun seksielämä voikaan joitain kiinnostaa.

Mun seksielämäni ei koska se ny joka tapauksessa on jokseenkin olematonta.

Mutta uteliaille tiedoksi, että olen tänään tarkkojen laskelmieni mukaan käynyt kusella kymmenen kertaa. Ja juu, olen muistanut pestä käteni koska muistan äidin opetukset.

Miten Fantsun pikkupöksyjen sisältö tai niiden ylä- tai ala-asento voi kiinnostaa enemmän kuin minun kopelointini oman pikku vehkeeni kanssa?
Mä ihan surutta ulkoilutan anakondaa tai käyn pienten käärmeiden näyttelyssä eikä se nyt oikeastaan koskaan kiinnosta ketään, vaikka kopeloin itseäni joka päivä.

Jos täysi-ikäisellä naisella on joskus seksiä niin mitä ihmeellistä siinä on?

vierailija
Kummallista miten Fantsun seksielämä voikaan joitain kiinnostaa.

Mun seksielämäni ei koska se ny joka tapauksessa on jokseenkin olematonta.

Mutta uteliaille tiedoksi, että olen tänään tarkkojen laskelmieni mukaan käynyt kusella kymmenen kertaa. Ja juu, olen muistanut pestä käteni koska muistan äidin opetukset.

Miten Fantsun pikkupöksyjen sisältö tai niiden ylä- tai ala-asento voi kiinnostaa enemmän kuin minun kopelointini oman pikku vehkeeni kanssa?
Mä ihan surutta ulkoilutan anakondaa tai käyn pienten käärmeiden näyttelyssä eikä se nyt oikeastaan koskaan kiinnosta ketään, vaikka kopeloin itseäni joka päivä.

Jos täysi-ikäisellä naisella on joskus seksiä niin mitä ihmeellistä siinä on?
se Että valehtelee kerto palstalla panokavereista ja suihkukavereista ja monesta muust a ja sitten vielä kieltää ja huijaa tätä joka on jossain kaukana se ei ole oikein

Olen joskus aiemmin, vuosia sitten ihastunut ensin yhteen, sitten toiseen, kolmanteen jne. Mistään noista ei tullut mitään. En noiden jälkeen enää ihastunut samalla tavoin, oikeastaan on hyvin vaikea enää ihastua millään tavalla, edes vähän. Olen joskus yrittänyt tsempata, mutta ei onnistu. Ihastusta on hankala teeskennellä, koska se on itselle todella kuluttavaa. Samalla väärin toista kohtaan ja aiheuttaa siten jatkuvaa syyllisyyttä. Se vaatii yksinkertaisesti liikaa. Ihan kuin minulla olisi ollut "ihastuskiintiö" ja se täyttyi jossakin vaiheessa.
Suo anteeksi, että kutsun sinua pojuksi.
Mutta itse kerjäsit.

Sinä elät mystisessä haavemaailmassa jossa sinä olet prinssiUljas ja naiset ovat nukkuvia Ruususia. Herää pahvi!

Mä tiedän monta hulttiota joilla ei ole mitään ongelmia löytää naista. Nainen vaan ei ole koskaan kauaa sama!
Mä arvostan huomattavasti enemmän vanhojen lukiokavereideni kykyä löytää se yksi oikea ja osata pitää hänestä kiinni.

Et sinä tee hitonkaan mitään pukeutumisohjeilla tai iskulauseilla.
Kun oikea nainen sattuu kohdalle niin ei sinun oikeastaan tarvitse ajatella mitään. Etkä oikeastaan voikaan. Enää sen jälkeen.

Se on sitten eri asia missä ja miten siihen just oikeaan kullanmuruun voi törmätä?
Maailmassa on vain ihmisiä.
Heihin törmää joka paikassa.
On parempi uskaltaa avata suunsa kuin jäädä ikuisesti pelkäämään itsensä munaamista.

Jos mies ilmoittaa naiselle, että olen sinusta kiinnostunut niin ei se veto aina voita mutta ei siinä ole mitään hävettävää.

Fantzu
se Että valehtelee kerto palstalla panokavereista ja suihkukavereista ja monesta muust a ja sitten vielä kieltää ja huijaa tätä joka on jossain kaukana se ei ole oikein
On ollut 2 kanssa sutinaa muutaman kerran. En kiellä sitä. Mikä suihkukaveri? Sekö jonka kanssa kävin saunassa viikonloppuna? Mitä vikaa siinä on?
Eikö sinkku saa tehdä mitä haluaa?
Mutta tämä oli tässä. En puhu tästä enää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä