Herrasmiehenä voisit käydä ostamassa tai käydä yhdessä.Tyttöystävä saa hakea ku unohti eilen ostaa
Herrasmiehenä voisit käydä ostamassa tai käydä yhdessä.Tyttöystävä saa hakea ku unohti eilen ostaa
Käykää yhdessä hakemassa
Mie en oo syyllinen siun puutteeseenNii...teijjän syytä että mä kärsin täällä nyt puutteessa.
Päivä nyt jo onHaluan aamukahvit sänkyyn eli en nouse ennen ku oon saanut kahvit
Herrasmiehenä voisit käydä ostamassa tai käydä yhdessä.
Ei ole mielipide. Onhan se nyt fakta, että kauppiaat ton päivän on keksineet saadakseen fyffee - ja pölvästit menee halpaan.Aha,no se on sun mielipide.
Jenkeistä rantautunut suomeen niinkuin halloweenikin,pelkkää rahastusta.Ei ole mielipide. Onhan se nyt fakta, että kauppiaat ton päivän on keksineet saadakseen fyffee - ja pölvästit menee halpaan.
Pelkkää rahastusta joo. Keksitty juttu, mitä sitä muistaa ketään. Niin on joulu ja muutkin tietyt päivät.
Minä mitään ole syönyt.Musiikkia ja kuumaa päiväkahvia
Oispa vielä sitä suklaatakin mutta kun ei, kais ja fantzu söi kaikki.
2 harmailijaa sanoivat totuuden.
Rahastusta on kaikki muutkin.Ei ole mielipide. Onhan se nyt fakta, että kauppiaat ton päivän on keksineet saadakseen fyffee - ja pölvästit menee halpaan.
Mie oo syönny mittään hmpMusiikkia ja kuumaa päiväkahvia
Oispa vielä sitä suklaatakin mutta kun ei, kais ja fantzu söi kaikki.
Shhh söitpäsMinä mitään ole syönyt.
Shhh söitpäsMie oo syönny mittään hmp
Itse tehty kortti? ei kukaan aikuinen sellasta halua kumppaniltaan.Lapsi jos tekee se on eri asia mutta aikuinen ei hittoRahastusta on kaikki muutkin.
Eikä sitä nyt tarvia ees pahemmin rahaa käyttää jos ei halua.
Itsetehty kortti,yhteistä aikaa vaikka tai leipoo tai tekee lempiruokaa.
Kukin tavallaan taikka olla kokonaan viettämättä.
Kohta napsin sulta salmiakkia.Shhh söitpäs
Teini on eksynyt netin ihmeelliseen maailmaan.Itse tehty kortti? ei kukaan aikuinen sellasta halua kumppaniltaan.Lapsi jos tekee se on eri asia mutta aikuinen ei hitto
Mistäs sie muiden haluja tiiät tai mitä joku haluaa kumppaniltaan. ?Itse tehty kortti? ei kukaan aikuinen sellasta halua kumppaniltaan.Lapsi jos tekee se on eri asia mutta aikuinen ei hitto
Kohta napsin sulta salmiakkia.