vierailija
Hienoa työtä!
tuossa ne perunat on "päällä" ja vasta mullattu. Jos olisi ruttoa, istutettaisiin harvempaan, et kosteus pääsisi pois paremmin.
Hienoa työtä!
tuossa ne perunat on "päällä" ja vasta mullattu. Jos olisi ruttoa, istutettaisiin harvempaan, et kosteus pääsisi pois paremmin.
Meillä ei ole eläimiä, mutta ruohosilppua olen levittänyt 2 kertaa kesän aikana perunanvarsien viereen mullalle: kastemadot saavat hyvän suojna auringolta ja lannoittavat maan. Lehtiroskaa levitin silpun seassa silloin keväällä, kun ruoho oli vielä lyhyttä. Nurmikollakaan ei käytetä edes apulantaa.Ei kun ne eivät olekaan 100 % luomua, koska perunapellossa on eläinten kakkaa ja eläimet eivät ole luomussa. Tarkoitin aiemmalla kommentilla sitä, ettei perunapeltoon ei ole lisätty mitään myrkkyä.
On varmasti, mut en sattunut ehtimään kauppoihinOn jäätelökoneita ollut ainakin 80-luvulta asti... Voi olla jo tuotakin aiemmin.
Ai niin, olit yötä päivää tilan töissä tuholaistorjunnassa.On varmasti, mut en sattunut ehtimään kauppoihin
En todellakaan. Yöllä teen senkin homman, kun ei ole itikoita. Mulla ei ole muuta haittaa kuin aurinko, mikä polttaa. Rönsyjen leikkaaminen kannattaa tehdä samalla kun poimii marjat. Molempia se kasvi ei tuota yhtaikaa: uusia rönsytaimia ja kukkia. Jos sitä ei viitsi tehdä, ei tule muuta kuin rönsytaimia.Sitten varmasti asut mansikkamaalla. Ei sekunnin rauhaa ötököistä.
Yöllä on hieman pimeää?En todellakaan. Yöllä teen senkin homman, kun ei ole itikoita. Mulla ei ole muuta haittaa kuin aurinko, mikä polttaa. Rönsyjen leikkaaminen kannattaa tehdä samalla kun poimii marjat. Molempia se kasvi ei tuota yhtaikaa: uusia rönsytaimia ja kukkia. Jos sitä ei viitsi tehdä, ei tule muuta kuin rönsytaimia.
Miten niin? Tuholaisia ei ollut. Myyrä voi kerran porkkanasadon, jolle ei mitään voinut, kun olisi pitänyt kerätä maasta ennen sitä. No, ei noille asioille kukaan mitään enää mahda:Ai niin, olit yötä päivää tilan töissä tuholaistorjunnassa.
Otsalamput ledeillä, aivan korvaamattomia kapistuksia! Voisi auttaa läksyjenkin luvussa, jos jollakin olis intoa kokeillaYöllä on hieman pimeää?
Olen samaa mieltä mansikoista.
Korjasin vaan. OT...Myyrä v e i kerran porkkanasadon,
Olen käyttänyt niitä talvella ulkoillessa.Otsalamput ledeillä, aivan korvaamattomia kapistuksia! Voisi auttaa läksyjenkin luvussa, jos jollakin olis intoa kokeilla
Olisivat myös hyviä lukulamppuja.Olen käyttänyt niitä talvella ulkoillessa.
Ja jos tulee sähkökatkos.Olisivat myös hyviä lukulamppuja.
Syvä kyntö ja musta muovi päälle. Ei saa pätkiä juuria, koska lisääntyy niistä pätkistäkin. Ainakin yksi kesä pimeässä, samalla vaivalla 2.Entäs sitten miten saat esimerkiksi lenikin pysymään poissa laitumelta? Se on myrkyllinen eläimille.
Tämän muistin:Karamellisiirappi:
"Maku: Karamelli siirappi
Ainesosat:
Sokeri,
vesi,
happamuudensäätöaine (sitruunahappo),
toffeearomi,
väri (E150d),
säilöntäaineet (E202 ja E211)"
Valio Jäätelö on oikein.Ei ole. Oikea muoto olisi Valio-jäätelö (jos Valio on tässä yhteydessä tuotemerkkinä) tai valiojäätelö (vrt. valioyksilö). Valio Jäätelö on väärin kahdestakin syystä: sanojen väliin ei tule väliä eikä jäätelöön tule isoa alkukirjainta.