Niin oliHyvät saunat oli ja blowjob, spruits spruits
SaunalleHyvät saunat oli ja blowjob, spruits spruits
Tuskin. Menköön salarakkaansa luokse.Ystävänpäivä on 14.2
Meinaatteko ostaa jotain tai tehdä jotain herkkuaruokaa/ kahvileipää kumppanille ?
Tuskin. Menköön salarakkaansa luokse.
Ei tunnu kovin salaiselta, jos tiedät jo että sellainen edes on olemassa. Päästä puoliso menemään niin saatte molemmat omat elämät, jos olet noin mustasukkaista sorttia ja onneton.Tuskin. Menköön salarakkaansa luokse.
Onnellinen ihminen ei hanki itselleen sala-eikä muitakaan rakkaita.Tuskin. Menköön salarakkaansa luokse.
Ei se tiedä että tiedän. Kuka edes sanoi että olisin mustasukkainen? Sanoin vain että menköön sen luokse kun muutenkin siellä luuhaa.Ei tunnu kovin salaiselta, jos tiedät jo että sellainen edes on olemassa. Päästä puoliso menemään niin saatte molemmat omat elämät, jos olet noin mustasukkaista sorttia ja onneton.
Juuri noin, pidä tuo asenne. Hae sinäkin itsellesi seuraa jostain, vaikka täältä. Täällä majailee kaikki Suomen puutteessa olevat naiset ja miehet.Tuskin. Menköön salarakkaansa luokse.
Miksi roikut hänessä kiinni, jos tiedät hänen pettävän itseäsi??Ei se tiedä että tiedän. Kuka edes sanoi että olisin mustasukkainen? Sanoin vain että menköön sen luokse kun muutenkin siellä luuhaa.
Vonkaa sinäkin itsellesi salapillu/muna jonka kanssa jyystää.Ei se tiedä että tiedän. Kuka edes sanoi että olisin mustasukkainen? Sanoin vain että menköön sen luokse kun muutenkin siellä luuhaa.
Sinussahan ei toki mitään vikaa ole, kaikki syy on pettäjässä ja salarakkaassa?Ei se tiedä että tiedän. Kuka edes sanoi että olisin mustasukkainen? Sanoin vain että menköön sen luokse kun muutenkin siellä luuhaa.
Taidat olla itse jonkun salarakas.Sinussahan ei toki mitään vikaa ole, kaikki syy on pettäjässä ja salarakkaassa?
Voi se olla pettäjäkin.Taidat olla itse jonkun salarakas.
Juu vaikka, mutta mitäpä se sinulle kuuluu kun emme ole yhdessä, vai oletko nyt jo kaikkien random ihmisten suhdepoliisi? En ihmettele yhtään jos tuollaisen ihmisen kanssa elänyt ihminen kaipaakin jo itselleen parempaa kohtelua.Taidat olla itse jonkun salarakas.
Asiat ei ole niin yksinkertaisia.Miksi roikut hänessä kiinni, jos tiedät hänen pettävän itseäsi??
Pyydä Rättikseltä blowjob itsellesi. Saat varmasti ilman saunomistakin.Taidat olla itse jonkun salarakas.
Hyvin yksinkertaisia on, pitäähän sinun nähdä ettei toinen ole kanssasi onnellinen jostain syystä ja etsii rakkautta muualta. Tee hänet onnelliseksi tai jos se on myöhäistä, lakkaa ainakin syyttämästä toista pettämisestä ja katso peiliin. Oletan että olet mies, vaikka aika naismaiselta tuo vinkuminen kyllä vaikuttaa että saatat olla nainenkin.Asiat ei ole niin yksinkertaisia.
Tässä on tarpeeksi jännitystä:Dekkarin vuoro, moikka!