The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää huomenta!

Mies paistoi lättyjä aamiaiseksi. Ja mä hurautin kauramaidosta, kiiwistä, mangosta ja muutamasta pakastemansikasta smoothien.

Lauantai! :p
Puuro mehukeitolla ja pellavarouheella, keitetty kananmuna ja söin myös keltuaisen, kahvia ja tuoremehua. Nälkä edelleen. Kohta pitää syödä vaikka banaani. Muutama iso lasillinen vettä.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Eikun sehän on Retsina-viini ja jonkun männynpihkaa.

Mut nyt alkoi tehdä mieli kreikkaan. Paaaaljon viiniä ja sit tanssimaan zorbasta. Jälkiruoaksi iso kasa valuvia hunajamunkkeja.
Mä en kyllä haluaisi matkustaa mihinkään. Kauhee vaiva. Koen, että työelämä vie suuren osan päivittäisestä ajasta. Joten, kotona on mukava olla. Pieniä päiväreissuja autolla, mutta oma koti ja oma sänky, niitä ei mikään voita. Ja tulisipa jo kevät. Saisi laittaa kukkia ulos.

Mä en kyllä haluaisi matkustaa mihinkään. Kauhee vaiva. Koen, että työelämä vie suuren osan päivittäisestä ajasta. Joten, kotona on mukava olla. Pieniä päiväreissuja autolla, mutta oma koti ja oma sänky, niitä ei mikään voita. Ja tulisipa jo kevät. Saisi laittaa kukkia ulos.
Ajatus matkustamisesta on mulle nykyään ihan eri, kun reissataan lentämisen sijaan autolla. Kreikkaan selviytyisi neljässä päivässä kun on kaksi kuskia. Sit voisi kierrellä siellä muutaman päivän ja ajella hitaammin kotiinpäin. Parin viikon reissu eikä muuta kärsimystä kuin rapakonylitys Helsingistä Tallinnaan ja takaisinpäin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä