Piti kutoa pipo. Ei ollut pöyröpuikkoja oikeaa kokoa ja pituutta. Puikoilla tehtynä resori ei näyttänyt resorilta. Purin. Kiva ilta ollut. Pientä turhautumista ilmassa.
Mä en edes kuvittelisi osaavani kutoa pipoa.Piti kutoa pipo. Ei ollut pöyröpuikkoja oikeaa kokoa ja pituutta. Puikoilla tehtynä resori ei näyttänyt resorilta. Purin. Kiva ilta ollut. Pientä turhautumista ilmassa.
Täällä mielikuvitusta riittää, käytännön toteutus on sitten toista. Pipo on kutistunut pesussa ja tarvitsen uuden. Ehkä helpompi marssia kauppaan ja ostaa se.Mä en edes kuvittelisi osaavani kutoa pipoa.
Joo unohit kutsua syöminkeihin mukaan meijjät.Itsetehtyjä hampurilaisia.
Pihvit odottavat pannua. Sipulit ovat paistettuina. Coleslaw, tomaatit ja chilimaustekurkut (ala Sauvo) odottelevat pöydällä. Sämpylät ovat uunissa cheddarin kera. Nii ja toki on ketsuppia, chilimajoneesia ja sinappia.
Jäikö jotain oleellista uupumaan?
Mulla taas usein tuntuu, että pää kutistuu pesussa?Täällä mielikuvitusta riittää, käytännön toteutus on sitten toista. Pipo on kutistunut pesussa ja tarvitsen uuden. Ehkä helpompi marssia kauppaan ja ostaa se.
AhaMulla taas usein tuntuu, että pää kutistuu pesussa?
Pippeli taas suorastaan surkastuu kylmässä vedessä.
Pipot on sillai helppoja, että niitä saa vaalien alla joka kokoisia ja värisiä ilmaiseksi.
Oleellista? No, toki. Gluteenittomat sämpylät.Itsetehtyjä hampurilaisia.
Pihvit odottavat pannua. Sipulit ovat paistettuina. Coleslaw, tomaatit ja chilimaustekurkut (ala Sauvo) odottelevat pöydällä. Sämpylät ovat uunissa cheddarin kera. Nii ja toki on ketsuppia, chilimajoneesia ja sinappia.
Nii just, muuten mun maulle kyllä kuulostaa herkulliselle kun laitetaan kerran tulista makua, vähän niinkö ytyä ja voimaa purilaisiin mukaan.Oleellista? No, toki. Gluteenittomat sämpylät.
Aivan!Joo unohit kutsua syöminkeihin mukaan meijjät.
Tuleeko sit jättipippeli jos paat sen kuumaan veteen?Mulla taas usein tuntuu, että pää kutistuu pesussa?
Pippeli taas suorastaan surkastuu kylmässä vedessä.
Pipot on sillai helppoja, että niitä saa vaalien alla joka kokoisia ja värisiä ilmaiseksi.
Joo, maistuis mullekin. Huonosti syönyt tänään, joten pöperö kelpaisi.Nii just, muuten mun maulle kyllä kuulostaa herkulliselle kun laitetaan kerran tulista makua, vähän niinkö ytyä ja voimaa purilaisiin mukaan.
Meille kutsu syömäänItsetehtyjä hampurilaisia.
Mä syön jalapenojakin ihan paljaaltaan ja chilejä myös..habaneeroa en oo vielä uskaltanut syödä tosta noin vaan.Aivan!
Mutta mulle ei tartte ruokaa erikseen varata.
Mutta tahdon nähdä kun Ellu syö chilikurkkuhampurilaista.
Tietysti.Tuleeko sit jättipippeli jos paat sen kuumaan veteen?
Mie oon syönny liiankin hyvin.Joo, maistuis mullekin. Huonosti syönyt tänään, joten pöperö kelpaisi.
Koska olet nainen niin takamuksen liiallinen leviäminen ei aina ole haluttu tulos.Pitäisiköhän tämä AK:n teoria lämpölaajenemisesta kokeilla
Kiitos muistutuksesta.Koska olet nainen niin takamuksen liiallinen leviäminen ei aina ole haluttu tulos.
Joten älä istu kuumavesipaljuun!