..ja se naurattaa sinua koska? No mitäpä jos kehuisit? Kyllä me naiset ollaan kautta aikojen tykätty siitä, että meitä ennemmin kehutaan kuin että haukuttaisiin.Joku oikein kerjää nyt kehuja itsestään
..ja se naurattaa sinua koska? No mitäpä jos kehuisit? Kyllä me naiset ollaan kautta aikojen tykätty siitä, että meitä ennemmin kehutaan kuin että haukuttaisiin.Joku oikein kerjää nyt kehuja itsestään
Lapsille aikoinaan näytetty monet. Topi ja Tessu on mm.sellainen että saa vieläkin monen vuoden jälkeen kyyneleet silmiin.Aivan oikein, hyvin on klassikot hallussa
Se on myös aika ihana. Ja vielä käsinpiirrettyä kastia. Arielista eteenpäin leffat on mun mielestä muuttuneet.Lapsille aikoinaan näytetty monet. Topi ja Tessu on mm.sellainen että saa vieläkin monen vuoden jälkeen kyyneleet silmiin.
Olen mä aika varma. Siippaa en ole nähnyt pariin viikkoon mutta kyllä se puhelimeen vastaa ja on täällä sen romuja niin ettei oo ihan kaikkea ehtinyt kuskata poisOletko ihan varma, että olet avioeukko?
Harvoin olen kenellekään miehelle kateellinen mutta nyt kyllä miehellesi hieman olen!
Tuhkimo, Lumikki ja seitsemän kääpiötä, Rinsessa Ruusunen....Ne vanhat klassikot ovat parhaita! Kaunotar ja Kulkuri lihapullaspagettiannoksineen, Aristokatit ja 101 Dalmatialaista. Nii ja Bambi ja dumbo ja, ja...
Saunottu, miehelle pidetty rakentava palautekeskustelu ja nyt kahvia
No, nyttenhän sulla on asiat hyvin? Ainakin oheisen aiheen suhteen.Minua ei miehenä ole koskaan huvittanut kuulla rakentavia palautekeskusteluja.
Kehujen ilmiselvä kerjääminen on aika säälittävää...ja se naurattaa sinua koska? No mitäpä jos kehuisit? Kyllä me naiset ollaan kautta aikojen tykätty siitä, että meitä ennemmin kehutaan kuin että haukuttaisiin.
Kyllähän se pahalta tuntuu ja sydäntä puristaa ja kurkkua kuristaa. Tiiän tunteen.Ei niin, tuntuu niin pahalta ja pelottaa se hiljasuus sen jälkeen kun ei kukaan enää tule vierelle ja paina karvaista kuonoa poskelle tuhisemaan, eikä haukahtele ihmisille...eikä kerjää, ei varastele villasukkia ja yritä piilossa niitä sitten paijata...
Voi miesparkaa kun on tossun alla noin pahasti.Saunottu, miehelle pidetty rakentava palautekeskustelu ja nyt kahvia
Eipä ole koskaan tarvinnut kerjätä huomiota.Kehujen ilmiselvä kerjääminen on aika säälittävää.
Aiheesta saa sanoa, kun töppää kunnolla. Ei silloin päätä silitellä. Ei puolin eikä toisin.Voi miesparkaa kun on tossun alla noin pahasti.
No sääli sillon toista, äläkä naura. Sitä paitsi me naiset tykätään kehuista, joten deal with it. <3Kehujen ilmiselvä kerjääminen on aika säälittävää.
KiitosElena, ollaan hengessä mukana sun suuren surun keskellä.
Mun kissa kuoli munuaisongelmaan.Kiitos
On tää sen verran tuskallista ettei tällasta toivo kellekkään
Ihan nämäkään perusvanhat klassikot ovat kaikista parhaimpia työnjälkineen. Nämä nykyiset uudet ovat jotenkin liian digitehtyjä, siloiteltuja visuaalisesti. Näin aikuisen silmin katsottuna.Se on myös aika ihana. Ja vielä käsinpiirrettyä kastia. Arielista eteenpäin leffat on mun mielestä muuttuneet.
Niinpä, aikanaan kun tää nykyinen ostettiin sai hirveesti lohtua ja pääs eteenpäin edesmenneen koiran menetyksen tuomasta surusta, vaikka sitäkään murua en unoha ikinä<3Kyllähän se pahalta tuntuu ja sydäntä puristaa ja kurkkua kuristaa. Tiiän tunteen.
Ei kuullu tassujen ääntä,ei tuu viereen.
Vaikka tietää, ettei pikkuinen enää kärsi,kaikki on hyvin sitten. Aikaan pikku hiljaa suru hälvenee & helpottaa, ikävä ei ehkä koskaan.
Eikä toinen elöin korvaa menetettyä,mutta on uusista eläimistä iloakin,saa taas elämää kotiin,hellyyttä ja lohtua.
Nämäkään..mistäs tuo tuli? Taitaa joku ennakoiva tekstinsyöttö sotkea, anteeksi.Ihan nämäkään perusvanhat klassikot ovat kaikista parhaimpia työnjälkineen. Nämä nykyiset uudet ovat jotenkin liian digitehtyjä, siloiteltuja visuaalisesti. Näin aikuisen silmin katsottuna.
Mutta kyllä näissä uusissa korostuu musiikillinen puoli. Ainakin omille lapsille jämähtää elokuvien laulut mieleen heti ja helposti. Frozen Let it go sekä suomeksi että englanniksi, Tähkäpää...
Mun kissa kuoli munuaisongelmaan.
Joo, kyllä meilläkin muksu tykkää. Itse pidän uusista elokuvista, ei tarvi ollla klassikko, esim. Lehmäjengi, Zootropolis, Vaiana, Rottatouille, Madagasgarit, Autot, Sing, insideout.Ihan nämäkään perusvanhat klassikot ovat kaikista parhaimpia työnjälkineen. Nämä nykyiset uudet ovat jotenkin liian digitehtyjä, siloiteltuja visuaalisesti. Näin aikuisen silmin katsottuna.
Mutta kyllä näissä uusissa korostuu musiikillinen puoli. Ainakin omille lapsille jämähtää elokuvien laulut mieleen heti ja helposti. Frozen Let it go sekä suomeksi että englanniksi, Tähkäpää...
Ikävä sairaus.Mun kissa kuoli munuaisongelmaan.
Ei mun kissat olleet kuin muutaman vuoden vanhoja. Niillä oli joku synnynnäinen juttu.
Toi taitaa olla melko yleinen ongelma kissoilla ja koirilla, munuaisviat ja vajaatoiminnat, ainakin vanhoilla?
Noistamun mielestä Zootropolis ja Vaiana ovat ookoo. Mutta niissäkin ja etenkin muissa mainitsemissasi "häselletään" mun mielestä turhan paljon. Liian hektistä! Leffan kuuluu olla eteenpäinsoljuva ja sit vasta lopussa on ne nopeamman jännityksen tovit.Joo, kyllä meilläkin muksu tykkää. Itse pidän uusista elokuvista, eintarvinoola klassikko, esim. Lehmäjengi, Zootropolis, Vaiana, Rottatouille, Madagasgarit, Autot, Sing, insideout.