Joku on ennenkin syönyt karkin tyynyltä?Twin on kahden hengen huone kahdella sängyllä, double parisängyllä
Tää on jiin tuotannosta mun ehdoton suosikkiJoku on ennenkin syönyt karkin tyynyltä?
Guatemalassa, työjuttujaMissä kävit?
Mistä tässä on nyt kysymys, kysyttiinkö sulta papereita jossain?Moni varmaan luulee että olen lapsenteko iässä. En ole enkä enää tee lapsia. Mä vaan sitä että varmasti moni mies ei lähesty mua babyfacen takia. Mä en jää perään huutaa jos joku ei kiinnostu minusta. Annan olla ja jatkan elämää.
Tästä asiasta tulemme vielä neuvottelemaan!Mua luullaan aina vanhaks mieheks, sekä äänen että ulkonäön perusteella.
Mitä itket miesten perään?Jos ei kelpaa niin kai siihen joku syy on.Moni varmaan luulee että olen lapsenteko iässä. En ole enkä enää tee lapsia. Mä vaan sitä että varmasti moni mies ei lähesty mua babyfacen takia. Mä en jää perään huutaa jos joku ei kiinnostu minusta. Annan olla ja jatkan elämää.
Kysyin vain, kun itse kävin El Salvadorissa työmatkalla hiljakkoin.Guatemalassa, työjuttuja
Varmaan joku 30v kundi yrittänyt baarissa iskeä.Mistä tässä on nyt kysymys, kysyttiinkö sulta papereita jossain?
Laita kuva todisteeksi, jos olet niin nuoren ja seksikkään näköinen niin mikä estää?Moni varmaan luulee että olen lapsenteko iässä. En ole enkä enää tee lapsia. Mä vaan sitä että varmasti moni mies ei lähesty mua babyfacen takia. Mä en jää perään huutaa jos joku ei kiinnostu minusta. Annan olla ja jatkan elämää.
Itken? Lue mun viesti uudestaan ja mieti sitä. Ehkä sitten ymmärrät mitä tarkoitan.Mitä itket miesten perään?Jos ei kelpaa niin kai siihen joku syy on.
Tuo oiskin aika metkaaTästä asiasta tulemme vielä neuvottelemaan!
Kun kävelemme käsikynkkää rollaattorien kanssa kohti lähikauppaa niin arvaa kumpaa meistä pidetään vanhana miehenä?
Ja arvaa kummalle ne ihmettelijät on kateellisia.
Niin, että häh?
Etkä laita mitään kuvia itsestäsi kenellekään hornille koiralle! Ok!Laita kuva todisteeksi, jos olet niin nuoren ja seksikkään näköinen niin mikä estää?
Yksi kuva ei ole kiusaamista nuorekas ja kaunis kerta olet.Ai tää meni tällaiseksi. Vittu mitä porukkaa.
Tämmöstähän tää on aina, kannattaa jättää suorat vittuilut huomioimattaAi tää meni tällaiseksi. Vittu mitä porukkaa.
Aika komia. Jos ei Aksulle kelpaa niin Narttulaan tilaus!Tuo oiskin aika metkaa
Mua tietysti luultais, pitkä parta ja möree ääni.
Kateellisia oisivat sulle, siitä sun rollaattorista
Millon täällä ei menis tällaseks?Ai tää meni tällaiseksi. Vittu mitä porukkaa.
On aina ollut.Tämmöstähän tää on aina, kannattaa jättää suorat vittuilut huomioimatta
Tämä harmaa on nähnyt koko tytön,Millon täällä ei menis tällaseks?
Mä olen nähnyt sun kuvas *näyttää kieltä harmaille*
Joo mutta en näytä kuvaani kelle tahansa.Yksi kuva ei ole kiusaamista nuorekas ja kaunis kerta olet.
En uskoMua luullaan aina vanhaks mieheks, sekä äänen että ulkonäön perusteella.
Mutt näin se vaan on.En usko