The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun carols tuli helsinkiin niin kävin siellä. Sitten tuli mäkki ja sit vasta hese. Carols oli hyvä. Saatanan hese osti sen. :cautious:
Carols oli tosi hyvä. Siellä oli herkullisia omenapiirakoitakin ja ne salaatit oli tosi hyviä. Rollsissa on kaiken huonoimmat hampurilaiset ja ranuihin laittavat aina grillimausteita eivätkä puhdasta suolaa, näin ainakin täälläpäin oli rollsissa.

Fantzu
Ja jos ajattelee niin että jos joskus löytyy joku mies jostakin. Niin miten minusta voi kiinnostua koska luulee mua liian nuoreksi. :unsure:
Tai sitten unohdan mun ikäiset miehet.

Hetki jäi omaa aikaa siivoilulta ennen kuin perhe palaa kotiin. Kohta vois lämmittää saunan, mutta sitä ennen juodaan kahvit :coffee:
Kollektiivivastaus kesksuteluihinne:
Sinisistä laseista tuli mieleen Iittalan Vernat. Ostin muuten eilen kirpulta vanhoja cocacola-laseja, ne on kivoja.
Muistaako kukaan, että BurgerKing vieraili pikaisesti Helsingissä 80-luvun alkupuolellako se oli?

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Öh. Mun englantini loppuu nyt kesken.

Hiihtoloman majoituspaikosta yksi kyselee, haluanko mieluummin twin- vai doubleroomin. Mitä eroa niillä on? Eiks kumpikin tarkoita parisänkyä? Siis kun kahden hengen huoneiksi ne jo muuten on mainittu.

Ja jos ajattelee niin että jos joskus löytyy joku mies jostakin. Niin miten minusta voi kiinnostua koska luulee mua liian nuoreksi. :unsure:
Tai sitten unohdan mun ikäiset miehet.
Tota...
nainen saa näyttää nuorekkaalta mut jos pitäis alkaa lapsia tekemään, perhettä perustamaan tai kotia leikkimään niin sit on niin nuorekas, että molempien aika menee hukkaan.

Samoin nuorekkailla naisilla on ovella kilpakosijoita jonoksi asti ja mä olen nykyään niin laiska, että en viitsi todistaa rakkauttani pyyhkimällä heillä jalkakäytävää..
Mä en voi sietää kilpakosijoita, mutta jos ny miehen ainoa synti on tahto olla kivan naisen kanssa niin asia ei kuulu mulle kenen kanssa nainen tahtoo heilastella.

Mä olen itte niin nuorekas, että multa kysyttiin papereita viimeksi käpylän alkossa vuonna -84.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Tota...
nainen saa näyttää nuorekkaalta mut jos pitäis alkaa lapsia tekemään, perhettä perustamaan tai kotia leikkimään niin sit on niin nuorekas, että molempien aika menee hukkaan.

Samoin nuorekkailla naisilla on ovella kilpakosijoita jonoksi asti ja mä olen nykyään niin laiska, että en viitsi todistaa rakkauttani pyyhkimällä heillä jalkakäytävää..
Mä en voi sietää kilpakosijoita, mutta jos ny miehen ainoa synti on tahto olla kivan naisen kanssa niin asia ei kuulu mulle kenen kanssa nainen tahtoo heilastella.

Mä olen itte niin nuorekas, että multa kysyttiin papereita viimeksi käpylän alkossa vuonna -84.
Moni varmaan luulee että olen lapsenteko iässä. En ole enkä enää tee lapsia. Mä vaan sitä että varmasti moni mies ei lähesty mua babyfacen takia. Mä en jää perään huutaa jos joku ei kiinnostu minusta. Annan olla ja jatkan elämää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä