The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aurinko paistaa vaan kyllä osaa olla kylmä...viimestä yhteistä päivää ollaan koiran kanssa vietelty rapsutellen, silitellen ja korviin helliä sanoja kuiskien...kova ikävä jää. Tuntuu niin pahalta ihan kaikki:(

Päivää kettinkiin.
Palstan etusivulla näköjään mörköäidit asuu, hyppyrimäissä kuollaan, eikä viiskymppisistä naisista ole mihinkään.
Mutta mitäs ketjuun kuuluu?

Inttiaikana parhaat burgerit olivat Hesburgerissa, mutta silloin semmoinen löytyi vain Turusta. Sinne oli harvoin asiaa kun ei nyt ihan aina ollut Turkulaista naista kiikarissa.
Kymmenen vuotta sitten parhaat burgerit oli Scanburgerissa. Nelostietä kun tuli ajeltua edestakaisin niin Viitasaaren ohi ny vaan ei pystynyt ajamaan käymättä burgerilla.

Päivää kettinkiin.
Palstan etusivulla näköjään mörköäidit asuu, hyppyrimäissä kuollaan, eikä viiskymppisistä naisista ole mihinkään.
Mutta mitäs ketjuun kuuluu?

Inttiaikana parhaat burgerit olivat Hesburgerissa, mutta silloin semmoinen löytyi vain Turusta. Sinne oli harvoin asiaa kun ei nyt ihan aina ollut Turkulaista naista kiikarissa.
Kymmenen vuotta sitten parhaat burgerit oli Scanburgerissa. Nelostietä kun tuli ajeltua edestakaisin niin Viitasaaren ohi ny vaan ei pystynyt ajamaan käymättä burgerilla.

Mä muistan myös, että joskus ajettiin (tai siis kyydissä istuttiin) Turkuun saakka Hesburgeriin. Mutta kauan sitten myös Raumalla oli oiva burgerimesta, oisko ollut Smack tai jotain sinnepäin. Siellä tekivät pirtelönkin oikeasta jäätelöstä ja kermaakin siihen lorahti.

Vähitellen alkaa kyrpii taas se että mua luullaan huomattavasti nuoremmaksi. Se ärsytti teininä ja 20+. :mad: :notworthy:
Mua ei yleensä ärsytä, mutta kun kuskasin lapsosta sinne sairaalaan niin ilmoittautumistiskillä virkailija kysyi "kukas sä sitten olet" ja kun vastasin "äiti" niin mulkoili hämmentyneen näköisenä. Oisko pitänyt paperit esittää tai jotain. Ihmetyyppejä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä