Fantzu
Vai molemmat?Mene kohta kätkemään onnen tyttöystävän pilluun, hmm, vai oiskohan se pillu se onni
Vai molemmat?Mene kohta kätkemään onnen tyttöystävän pilluun, hmm, vai oiskohan se pillu se onni
Täällä ei taida olla rolssia. Pitää mennä toiselle paikkakunnalle jos halua siellä käydä. Sielläkin on hyvät ranskalaiset. Maku ja annoskoko pitää olla kohillaan. Carrols on myös ok paikka. Onko sitä enää missään?Rollsissa on parhaat ranskalaiset
Ootte seisseet rivissä ja vertaillut?
Mun fantasiat ovat salaista tietoa.On sulla fantasiat jonkun näköistä vertailua on suoritettu joskus, vedonlyönnin jälkeen
Täällä ei taida olla rolssia. Pitää mennä toiselle paikkakunnalle jos halua siellä käydä. Sielläkin on hyvät ranskalaiset. Maku ja annoskoko pitää olla kohillaan. Carrols on myös ok paikka. Onko sitä enää missään?
Mun fantasiat ovat salaista tietoa.
Vitsinä kysyin.
Mun fantasiat ovat salaista tietoa.
Vitsinä kysyin.
Autottomana ihmisenä en käy huoltsikoissa.Rollsin tuotteita saa monilta huoltoasemilta.
Jotenkin mulla on semmoinen kuva että yksi carrolls taitaa jostain löytyä
Mamarolls ja orientdippi
Se dippi on kyllä niin hyvää, että alkaa seisomaan ku sitä ajatteleekin.
Puhelimeen kannattaa hommata rollsin mobiilijäsenyys sillä saa mamarollsin tutustumishintaan
Ja Rollsissa tais anna tulla ateriaan mukaan ilmainen dippi
Unohdin ne. Loppuvuosi ja alkuvuosi meni päin veetä. Katson seuraavalla viikolla kun olen yksin.Ootko katellu jo niitä pokevideoita mistä puhuin viime vuonna?
Sen verran että en kerro täällä julkisesti. Ja jos ajattelet privaatisti niin en tiedä kerronko silloinkaan.Kuinka salaista
Unohdin ne. Loppuvuosi ja alkuvuosi meni päin veetä. Katson seuraavalla viikolla kun olen yksin.
Ikeassa on hyvät ranskalaiset, laittavat niihin vähän suolaa.
Niska ja pää kipiä.
Varmaan nukuin liikaa.Miten se nii?
Varmaan nukuin liikaa.
Mulle mahdollista kun olen vapaalla.Se on harvinaista nykyaikana
Aika voimakkaasti lausuttu Mutta, joo ihan näppäriä ratkaisuja sieltä löytää. Nyt tarvitsin seinähyllyn. Edellisellä kerralla ostin kylppäriin tosi hyvän pidikejutskan shampoopulloille. Ei tarvitse porata seinään pidekkeitä, heillä myynnissä tosi hyvä kiristettävä imukuppisysteemi. Hyvin on pysynyt seinässä. Myös suihkuverhot ostin heiltä. Kyllä, kaksi kappaletta. Ei sitten kinnaa ja tartu takamukseen kiinni suihkutellessa, kun on enempi väljyyttä verhossa.Ikea on kyllä ehkä maailman paras paikka, mie tykkään käydä siellä