Oispa jo kesä. Ja oispa jo niin ikivanha että voisi kiskoa savukkeita vaikka kaksin käsin. Tekee mieli!
Ihana kun ois kesä!! <3 Tupakista en välitä, yök mutta kesä ois ihana.Oispa jo kesä. Ja oispa jo niin ikivanha että voisi kiskoa savukkeita vaikka kaksin käsin. Tekee mieli!
Onko hän kuollut vai muuten vaan piilotettu? Toki sen joku turvallisuuspäällikkö osaisikin tehdä, mutta ei se ole enää turvallisuutta tässä tapauksessa aikanaan.
Se on hyvä. Mitä iloa siitä on meille?Suurikaluinen mies hetken paikalla
Se on hyvä. Mitä iloa siitä on meille?
MOT ?Linkkikammoiselle tässä osa asiaa avattuna:
"Suomen terveysala on nyt myötätuulessa. Tätä tukevat hyvät uutiset kansainvälisen lääketeollisuuden tutkimusinvestoinneista Suomeen, terveysteknologian nousu Suomen suurimmaksi korkean teknologian vientialaksi, IBM:n kolmen globaalin terveysalan kehityskeskuksen kuten Watson Health Center of Excellencen perustaminen Suomeen, GE Healthcaren Innovation Village Vallilassa sekä Slushin Helsinkiin nostattama kansainvälinen start-up-hype."
Ei ne varmaan tienneet, että Novartiksen väki myy aina Syngentan tuotteita - oli se sitten lääkkeissä tai missä tahansa. Ne ovat alunperin samaa firmaa, muistaa mummotkin
Ohutsuolensiirteitä tiedossa
Mä olen syönyt ainakin yhden kerran pizzassa.En ole syönyt koko vuonna kebabbia
En oo minäkään.Grillilläkään en ole käynyt vissiin tänä vuonna
Tänä vuonna en oo kertaakaan. Mäkki ei ole lähellä.Mäkkärissä on käynyt yhdesti
En oo sielläkään käynyt tänä vuonna. Hese on kotimatkan varrella. Mut mäkki on parempi paikka. Hesessä on ihmeen pienet ranskalaiset.Hesburgerista oon muutaman kerran hakenut mukuloille ruokaa.
Olen kultatasolla
Tänä vuonna en oo kertaakaan. Mäkki ei ole lähellä.
Kaveri käymässä ?Suurikaluinen mies hetken paikalla
Kaveri käymässä ?
En oo sielläkään käynyt tänä vuonna. Hese on kotimatkan varrella. Mut mäkki on parempi paikka. Hesessä on ihmeen pienet ranskalaiset.
Ootte seisseet rivissä ja vertaillut?Mun kaikilla kavereilla on pienempi kalu ku mulla