The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Paula, kuulostaa herkulta toi kaakku. Ja mulla on jopa kookossokeria kaapissa. Tosin se maistuu kitkerältä, laittaisin mieluummin intiaanisokeria. Hunajan kanssa tosta saattaisi tulla liian vetelämutainen.
Intiaanisokerista tulee migreeni, kun siin ä on glutamiinihappoa ja glysiiniä. Oon testannut sen silloin kun sitä tuli kauppoihin. Onneksi kiva myyjä löysi heti syyn:)

:(
Ehkä voisi olla parempi jos hän vain nukkuu pois.En siis pahalla tarkoita vaan se olisi lempeä lähtö kun nukahtaisi kotona omassa tutussa paikassa turvallisin mielin. Voimia sinne :)
Tuota mä toivon ittekkin, olen kuiskinut koiralle että saa mennä heti kun haluaa...joo onhan se turhaa ja ehkä tyhmääkin, mutta en välitä:(

Mieluummin nukkuessa lähtis kuin kylmällä ell pöydällä.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Mä olin juniorin kanssa lumilinnantekopuuhissa reilun tunnin.

Ny ei jaksa kuin käännellä kirjan sivuja. Nora Robertsin Lasisaari työn alla. Tyhjänpäiväinen kirja ja ärsysti kirjoitettu ja henkilöt puhuvat kökkökieltä mutta luenpa loppuun kuitenkin.

Elena, voi koiran nukutettaessakin pitää ainakin osin sylissä. Älä sitä pelkää, rauhallisesti silloinkin nukahtaa. Vaikka toki kotona olisi kivempi.
Niin muistelen kanssa edellisen koiran kohdalla...aattelin että pitää ottaa huopa mukaan, sen vois kanssa laittaa siihen tutkimuspöydälle koiran alle ja siihen on sitte helppo kietoo pikkunen jälkikäteen.

Hitsi kun tulee vähänväliä sellasia ahistavia itkukohtauksia, ei hengittää kunnolla pysty sillon:(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä