Toiveena vauva 2017-2018

Oviksen jälkeen ihan perus ainakin mulla. Putkimainen tavallaan, kiinteä mutta vaihtelee miten jämäkästi on kiinni.
Ja kn tosiaan muuttaa asentoa ja sijaintia päivän aikana. Usein iltaisin on paras aika kokeilla kun on paremmin hollilla. Ja sillä sit kannattaakin valita vaan se yksi aika päivästä kun tsekkaa. Ite tsekkaan kyllä toisinaan kahdesti, mutta merkkaan itelleni ylös vaan ilta "raportin".:LOL:

Ja siitä aasinsiltana. Ovis on aivan kyllä nurkan takana. Ovislima ihan sairasta, kn ylhäällä ja totaalisesti "sulanut" ja auki.(y)
Iltatesti taas vahvempi ku päivätesti. Että huomenna tarvii varmaan omia mies taas.:D
Joo mulle on tullu tavaksi kokeilla illalla ku käyn suihkussa nii samalla. Toi putkimainen kuvaa kyl hyvin just sitä tuntumaa.

Tsemppiä talletuksiin ja ovisoloihin. Eiköhän noilla oireilla se plussa huomenna pärähdä (y)

• Tykkää
Reactions: viipulainen
Onnittelut @Möörtsi ja vahvistumista :love:.

Oliko sullakin One Step?

Voi kun mua harmittaa too nega, oon taas ihan sitä mieltä että tuo huonoa onnea (minulle siis, ei teille muille! ) testaa liian aikaseen :cry:. Otin mä silti viikonlopun reissulle mukaan kaksi testiä, saa myt nähä sit testaako.

Ja otin kuukupin mukaan siinä toivossa että jos se on mukana ni sille ei tulis mitän käyttää :rolleyes::whistle::confused:

@Möörtsi minä kyllä näen viivan! Voi että, varovaiset onnittelut!! :love:

@viipulainen Kiitos taas asiantuntemuksesta! Illan ovistesti oli tosiaan taas haalea viiva eli eiköhän tässä sitten vaan odotella edelleen. Ennustus oli tosiaan huomiselle, eli jos päästäisiin edes siihen niin tänäänhän se plusss pitäisi kyllä tulla... o_O

Ai niin ja piti aiemmin kertoilla, mitä teen niin minä olen opiskelija, eli vauva olisi kovin tervetullut tähän elämänvaiheeseen! :)

2.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........13/28.............yk7
Nadine88.............23/28-34.......yk4
Möörtsi................23/28............yk3
Tänttähäärää.......23/23-29......ya 10/16
Nelliida.................27/28-30......yk7
Fritang...................10/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........12/24-34........yk12
Vuuti...................17/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....47/30-33........yk1
Sonde...................10/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................34/27-31.........yk 1
Pikkutakkutukka...20/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........19/28...........yk 2
Ksennonen...........25/XX...........ykX
Ahmis...................24/25-28......yk2
Haaveilija_93........23/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..8/27............yk2
Keijupölyä............25/18-23.......yk2
Embell..................10/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............6/25.............yk3
Aavalvar..............39/31-35........ya 2016

Piinailijat:
lilia88.......................dpo11
Ahmis......................dpo11
Möörtsi....................dpo10
Nelliida.....................dpo11
Nadine88.................dpo6
Nasunen87..............dpo6
Tänttähäärää...........dpo7
Vuuti.........................dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)

@Möörtsi kyl siel näkyy viivan poikanen, tälläselle harjottelijallekkin (y)
Naurattaa ku tätä nuorimmaista aloin oottamaan ni viiva ei ollu paljoo tuota vahvempi ja en tehny uutta missään vaiheessa. Varailin neuvolat ja kaikki ja ekassa neuvolassakaan ei kuulunu sydän äänet, marssin sitte niskaturvotus ultraan ja siellä näky pikkunen :love: toivottavasti osais olla yhtä rentona nytkin jos sattus onni käymään vielä :)

Voi että kun sais iteki kokea ton tunteen. Voin vaan kuvitella miten jännä olo siitä tulee :rolleyes:

Mul on kans tota että ku aamulla menee pissalle nii tulee semmone kramppaava tunne alavatsaan. Mistähän se johtuu (n) muutenki tuli tänään semmone pahan olon aalto yhtäkkiä että piti hiukan puhallella :sick:

Onnea @Möörtsi :love: Ei näköjään haitannut vaikkei ajoitukset ihan nappiin osuneetkaan!

Testaako joku muu tänään? :)

@viipulainen Taidat taas ehtiä päivän tai kaksi ennen minua :D Oma testi aamulla vain hiukan vahvistunut.

Ja siis onko nyt kevät tulossa vai mitähän tämä on kun pitkästä aikaa on niitä kuuluisia limoja?! Joskus syyskuussa viimeksi näkynyt? :D Eikä oviksesta vielä tietoakaan! Yleensä tulee (jos tulee) ehkä puoli päivää ennen ovista. Olen eheytynyt :X3:

• Tykkää
Reactions: Embell
Huh, mikä määrä tullut tekstiä! :LOL:

@Möörtsi Ihanaa! Paljon vahvistumista viivalle ja onnittelut! :love: Mites muilla, onko viivoja näkynyt?

@viipulainen pääset kanssa kohta piinailemaan, toivottavasti nyt tärppää (y)
Joku tuolla aiemmin kyseli työpaikasta. Itse olen apteekkialalla töissä, eli pääasiassa istumista päivät pitkät. En usko, että tarvisi jäädä ennen aikaisesti pois.

Oma testi tänään nega, eli pikkuhiljaa tässä odottelen uutta kiertoa. En jaksa uskoa, että tästä kierrosta olisi kukaan kyytiin tarttunut :p

Mulla on one stepin liuskoja ja puikkoja. Niillä oon testannut :) En ole töissä puhunut vauvahaaveista, niin en uskalla sieltä ostaa :giggle: Odotan maanantaille menkkoja, ei tosin tunnu yhtään että ne olis alkamassa(n) Aiotko itse testata vielä ennen sunnuntaita?

@Nasunen87 Milloin ajattelit testata? :)

@Fritang jos mun ovis onki sun ovikselle houkutuslintuna.:D Kun näät kuvan et mä oon liki sitä plussaa ni sun aivoihin tulee hälytys ja sit tulee plussa sinnekki.:giggle:

@Nasunen87 hyviä oireita ainaki. Mä pitäydyn edelleen siinä et tilaisin testit vasta aikaisintaan dpo6, mut mulla on tosiaan 2 herkkää liuskaa ovistestien kylkiäisinä, et varmaan sorrun ens viikonloppuna tekemään.:D

Tässä ku on pää heränny liian lyhyistä yöunista, ni heräs koko kroppa. Oikee reisi polttelee ja oikeella alavatsalla polttelee kevyesti. Ja limat..pyhä Bahama ihan jäätävää, ihan siis verrattavissa siihen et miehen tavarat pyrkis ulos.:eek: Et en tiiä viittiikö sitä preeseediä laittaa tänään, mut jos laitan ni todellakin vaan se 1g tai vähän alle. :D

Ja sit piti kertoa omia fiiliksiä tosta preeseedista.
On ollu mukava käyttää. Kun laittaa 15-20min ennen niin mieskään ei huomaa ja toi 1g ei valu uloskaan. On ainakin itsellä tosi samanlaista mitä ovislima on, ehkä hieman ohuempaa. Hajutonta myös. (y)
Ja suosittelen oikeesti laittamaan sillä asettimella sisuksiin, niin epämääräiseltä ku se kuulostaa varmasti monista. Mies ei oo huomannu yhtään mitään epäilyttävää, eli ilmeisen "aidon" tuntuista on.:LOL:

En @lilia88 oikein tiiä, noiden negojen tekeminen on kyllä niin supermasentavaa että ei paljon kiinnostais yhtään sellasta enää tuijotella. Mutta on mulla kaksi testiä reissus mukana jos nyt mieli muuttuisikin (n):cautious:.

Huomenna olis siis ne juopottelukemut (tai eihä n sitä nyt oo pakko juopotella, mutta jos ei oo syytä olla juopottelemattakaan ni voishan sitä jokusen ottaa) et siin mieles haluisin testaa, mut eilen veti kyllä ihan masiksen päälle ni ei paljon kiinnosta olla sit koko iltaa masentunut ja odottaa vaan menkkoja alkavaksi :cry:.

On ihan perseestä olla nainen! :ROFLMAO:

Yhteistyössä