vierailija
No hui... miten pärjäsit?Miut laskettiin kotiin sairaalasta kun nousi 76hemppa ja siitä suoraan kaupoille..
No hui... miten pärjäsit?Miut laskettiin kotiin sairaalasta kun nousi 76hemppa ja siitä suoraan kaupoille..
Hyvin.. ihme kyllä, se taitaa olla eriasia leikkauksen jälkeen alhanen kuin normitilanteessa. Esim olen pyörtynyt kun on hemppa ollut 96..No hui... miten pärjäsit?
Oliko anemiaa ennen leikkausta?Hyvin.. ihme kyllä, se taitaa olla eriasia leikkauksen jälkeen alhanen kuin normitilanteessa. Esim olen pyörtynyt kun on hemppa ollut 96..
punajuuristakin voi saada liikaa nitraattia...Pinaattikeitto on yliarvostettua raudanlähteenä
Yks Reeta käytti hemohessia ja suoli oli leikattu moneen kertaan...Synnytyksen jälkeen oli 68. Olin ihan sekaisin enkä meinannut tajuissani pysyä. Kättärillä ei otettu hemoglobiinia ennen kuin äitini tuli käymään ja vaati sen. Sitten laittoivatkin veren tippumaan aika nopeasti. En olisi halunnut, pyysin ensin hemohessiä, mutta en saanut.
se taas riippuu lannoituksesta...punajuuristakin voi saada liikaa nitraattia...
potilasyhdistyksen moderaattori oli...Yks Reeta käytti hemohessia ja suoli oli leikattu moneen kertaan...
Koliinia tarvit kans!Jos ei syö tarpeeksi proteiinia, ei voi punasolujakaan valmistua - ei niitä tehdä pelkästään hiilareista eikä rasvasta, vaikka varmaan niitäkin siinä tarvitaan.
olitko kasvissyöjä?70 hempalla menin vuoden
en, mulla oli kohdussa myomia, jotka vuodon aiheutti, ja vuosi meni ennen kuin leikkaukseen pääsin.olitko kasvissyöjä?
Kyllä se parissa kuukaudessa nousee, kunhan syy on ensin poistettu. On terveellisempää että se nousee hitaasti, pitää vaan malttaa elää sen mukaan että on jonkin aikaa väsynyt. Riippuu myös siitä miten alhaalla ferritiini on.Muistaakseni mulla meni alle 90 kun olin kolarissa(mulla siis ei tullu verta mistään mut shokki aiheutti sen ) niin silloin sanoivat että tiputetaan,en suostunut heti ja antoivatkin sitten kokeilla ensin rauta tableteilla ja onneksi aika nopeasti niillä lähti nousuun.
niitä on monellakin mut Askorbiinihappo pistää ne vuotamaan. Sitä ei kai kukaan ole kertonut?en, mulla oli kohdussa myomia, jotka vuodon aiheutti, ja vuosi meni ennen kuin leikkaukseen pääsin.