Fantzu
Mun sängystä.Hmmmm...
ei o välttämättä yhtään huono juttu jos naisessa on virtaa ja liikettä aamullakin.
Mistähän ittelle sais?
Mun sängystä.Hmmmm...
ei o välttämättä yhtään huono juttu jos naisessa on virtaa ja liikettä aamullakin.
Mistähän ittelle sais?
Monesko?Mun sängystä.
Ei sinun sänky mahdu mun nukkumaluukkuuni?Mun sängystä.
Toki, saa valita itäblokin tai taikku -naisia.Saako sieltä naisia joissa on virtaa ja liikettä vai saako sieltä virtaa itseen?
Vai pitääkö tyytyä perinteiseen metodiin ja laittaa sormet pistorasiaan?
Se on parisänky.Ei sinun sänky mahdu mun nukkumaluukkuuni?
Onks sulla koskaan rillit huurussa?Grillit huurussa telkussa ja alkoi tekee mieli mättöruokaa.
Ei ole.Onks sulla koskaan rillit huurussa?
Mut kun mä osaan vaan länsimaisia kieliä?Toki, saa valita itäblokin tai taikku -naisia.
No, sitten sun täytyy yrittää perinteisillä keinoilla.Mut kun mä osaan vaan länsimaisia kieliä?
No niiiiin kais ja fantzu!!! Toffo juo Kahvia, herttileijaa nyt paheksuntaa kitoos!!Iltapala syöty, nyt näkkäriä ja kahvia.
Vastaisitko AK yksinkertaiseen kysymykseen?Miten sinä voit tehdä jotain kunnan tai kaupungin kaapelitöitä?
Aah ja lisää näkkileipää kyytipojaksi.No niiiiin kais ja fantzu!!! Toffo juo Kahvia, herttileijaa nyt paheksuntaa kitoos!!
Tsot tsot. Tähän aikaan ei enää juoda kahvia.Iltapala syöty, nyt näkkäriä ja kahvia.
Parit vielä, hörps.Tsot tsot. Tähän aikaan ei enää juoda kahvia.
Noin, just noin pitää seistä omilla jaloillaan ja puolustaa itseään!! Rohkeeta ja niin kaunista!Parit vielä, hörps.
Jos näin on, niin älä ota.Tekis mieli kahvia. Pelkään että se sotkee yöunet.
Vastasin jo pari tuntia sitten.Vastaisitko AK yksinkertaiseen kysymykseen?
Paheksun syvästi Toffon kahvin kittaamistaNo niiiiin kais ja fantzu!!! Toffo juo Kahvia, herttileijaa nyt paheksuntaa kitoos!!