Tinku ?Ellu ja ?
Tinku ?Ellu ja ?
Niin tais olla.Tinku ?
On ne, loput on dupols, tripols ja quotripols.Onko ne singlejä? Ellu ja Tinku?
Kuka on kukakin?On ne, loput on dupols, tripols ja quotripols.
Onko ne singlejä? Ellu ja Tinku?
Mulla tekee samaa.ja kun tykkään jonkun kommentista, koko sivu hypähtää. Ärsyttävää. Mikähän s..tana tässä nyt on. Jos joku tietää niin kertokoon, Kai palautan tietokoneen ajassa taaksepäin kun jaksan.
Mulla toimii kyllä muuten, mutta pomppii välillä jos on paljon linkkejä (onneks en itse syyllisty linkkien laittamiseen ikinämilloinkaanenkämyöskäänkoskaan)ja kun tykkään jonkun kommentista, koko sivu hypähtää. Ärsyttävää. Mikähän s..tana tässä nyt on. Jos joku tietää niin kertokoon, Kai palautan tietokoneen ajassa taaksepäin kun jaksan.
Videot jumittaa sivua.Mulla toimii kyllä muuten, mutta pomppii välillä jos on paljon linkkejä (onneks en itse syyllisty linkkien laittamiseen ikinämilloinkaanenkämyöskäänkoskaan)
Niin tekevät.Videot jumittaa sivua.
Joko olet käynyt pesulla?Niin tekevät.
Mutta pomppiiko aina? erilailla kun ennen?Mulla toimii kyllä muuten, mutta pomppii välillä jos on paljon linkkejä (onneks en itse syyllisty linkkien laittamiseen ikinämilloinkaanenkämyöskäänkoskaan)
Erilailla kun ennen?Mulla tekee samaa.
En vielä tänään <3Joko olet käynyt pesulla?
Mun mielestä nykyään enemmän kuin ennen, oon aatellut vaan että mun kone on huono.Mutta pomppiiko aina? erilailla kun ennen?
Ei oo koira vieläkään paremmassa kunnossa, väsynyt ja nuutunu vaan on pikkunen...
Moikkelis,juu sivut tökkii hemmetisti.Lauantaita kaikille.
Mulla tää sivu ei käyttäydy jotenkin normaalisti. Jos painan musalinkkejä niin hypähtää koko sivu oudosti, teki niin jo eilen. Mut ny en jaksa ruveta rukkaamaan asetuksia. Hemmetti, toimii kyllä muuten. Hiirikin sekoilee.
Laitoin uuniin Lidlin lasagnen. Tytär tulossa kaverin kanssa kotiin, olivat kaupungilla koko päivän farkkuostoksilla (?!!). Kaveri jää yöksi. Luulis että ovat nälkäsiä.